مقاله ارائه چارچوبی کاربردی برای پیاده سازی داده کاوی در مدیریت و تحلیل ریسک دربیمه با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه چارچوبی کاربردی برای پیاده سازی داده کاوی در مدیریت و تحلیل ریسک دربیمه با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوبی کاربردی برای پیاده سازی داده کاوی در مدیریت و تحلیل ریسک دربیمه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوبی کاربردی برای پیاده سازی داده کاوی در مدیریت و تحلیل ریسک دربیمه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوبی کاربردی برای پیاده سازی داده کاوی در مدیریت و تحلیل ریسک دربیمه با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین کنفرانس داده کاوی ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

مهمترین اهرم برای کنترل و مدیریت ریسک داشتن اطلاعات کافی از ماهیت و چگونگی ریسک است. در واقع با داشتن اطلاعات مکفی از ابعاد مختلف ریسک، تصمیم گیری برای کنترل آن تسهل خواهد شد. ریسک در بیمه به معنای احتمال وقوع خسارت برای هر بیمه گذار و یا متوسط خسارت مورد انتظار برای هر فرد می باشد. نتایج حاصل از تحلیل ریسک از طرق مختلفی نظیر قیمت گذاری محصولات و بازاریابی و شناسایی مشتریان هدف می تواند برای مدیریت ریسک اعمال شود. داده کاوی به عنوان ابزار کشف ، دانش و شناسایی الگوهای پنهان می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.
بر حسب نوع کاربرد مورد نظر از نتایج تحلیل ریسک، از تکنیکهای مختلف داده کاوی می توان استفاد ه کرد. رکتهای بیمه می توانند بر اساس مقدار ریسک هر بیمه گذا ر(متوسط خسارت)، مقدار حق بیمه را تعیین کند. بنابراین ابزارهای پیش بینی کننده داده کاوی وسیله مناسبی برای تحلیل ریسک، در بیمه خواهد بود. علاوه بر این از طریق روش های خوشهبندی یا دسته بندی با درخت تصمیم می توان بیمه گذار را بر حسب سطح ریسک آنها تقسیم بندی نمود و بر این اساس در مورد مشتریان هدف و استراتژی های بازاریابی برای گروه های مختلف تصمیم گیری نمود. در این مقاله، پس از ارائه چارچوبی برای به کارگیری داده کاوی به عنوان ابزاری برای تحلیل ریسک در بیمه، چگونگی کاربرد داده کاوی در بیمه، بر اساس متدولوژی CRISP-DM و ملاحظات مربوط به مراحل مختلف داده کاوی در بیمه بررسی می شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.