بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) با word :


نام کنفرانس یا همایش : همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه بانکداری اینترنتی در ایران، راههای حفظ و جذب مشتری در اولویت تحقیق قرار گرفتند. مشتریان ووفاداری آنها مهمترین عامل در حیات بانکها هستند. اگر بانکی میخواهد در زمینه حفظ مشتری موفق باشد باید عوامل زیادی را درنظر بگیرد. یکی از این عوامل موثر، کیفیت خدمات است. خدمات ارائه شده باید نوعی حس اعتماد و آسودگی خاطر در مشتریایجاد کند تا وی را به استفاده مجدد از آن ترغیب کند. همچنین ریسک ادراک شده توسط مشتری یکی دیگر از عوامل تاثیرگذاردر وفاداری مشتری است. در این مقاله به بررسی تحقیقات انجام شده در این زمینه پرداختیم. تحقیقات حاکی از آن است کهکیفیت خدمات دارای ابعاد " است که همگی در وفاداری مشتری نقش بسزایی دارند. همچنین ابعاد " از ریسک ادراک شدهتوسط مشتریان در بانکها نیز در وفاداری آنها موثر است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.