مقاله The Effects of Processing Instruction and Traditional Instruction on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله The Effects of Processing Instruction and Traditional Instruction on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله The Effects of Processing Instruction and Traditional Instruction on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله The Effects of Processing Instruction and Traditional Instruction on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله The Effects of Processing Instruction and Traditional Instruction on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی، ادبیات و مترجمی
تعداد صفحات: 16
چکیده:

The aim of the present paper was to investigate the effects of processing instruction and traditional instruction on Iranian EFL learners’ speaking ability. Thirty participants who were non-randomly selected out of 63 Intermediate EFL learners, taking English courses in a language institute in Tehran-Iran, participated in this quasi-experimental study. All the participants were female with the age range of 18-24. The participants were randomly assigned into two experimental groups of processing instruction and traditional instruction. Two different instructional packages were used as treatment and two free speaking tasks were employed as pre-test and post-test in this study. The results revealed that although both instructions had positive effects on Iranian EFL learners’ speaking ability, processing instruction group performed significantly better than traditional instruction. Some pedagogical implications of the findings were presented. The results might be helpful in syllabus design and teaching methodology.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مقدار روغن کل و اسیدهای چرب توده های بنگ دانه در ایران و بررسی همبستگی آنها با شرایط اکولوژیکی با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مقدار روغن کل و اسیدهای چرب توده های بنگ دانه در ایران و بررسی همبستگی آنها با شرایط اکولوژیکی با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقدار روغن کل و اسیدهای چرب توده های بنگ دانه در ایران و بررسی همبستگی آنها با شرایط اکولوژیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقدار روغن کل و اسیدهای چرب توده های بنگ دانه در ایران و بررسی همبستگی آنها با شرایط اکولوژیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقدار روغن کل و اسیدهای چرب توده های بنگ دانه در ایران و بررسی همبستگی آنها با شرایط اکولوژیکی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش الکترونیکی یافته های نوین در محیط زیست و اکوسیستم های کشاورزی
تعداد صفحات: 12
چکیده:
جنس بنگ دانه متعلق به تیره سیب زمینی (Solanaceae) با 18 گونه در سراسر جهان می باشد که 13 گونه متعلق به ایران است. در بررسی حاضر مقدار روغن کل به وسیله دستگاه سوکسله و با استفاده از حلال اتر استخراج شده و ترکیب اسیدهای چرب 14 ژنوتیپ بنگ دانه با استفاده از دستگاه کروماتوگرافی گازی (GC) مورد بررسی قرار گرفت. تنوع میان 14 توده از طریق آنالیز واریانس سنجیده شد که نشان دهنده تنوع معنی دار در میان توده ها برای 11 اسید چرب و مقدار کل روغن بود. آنالیز همبستگی برای مشخص کردن روابط پارامترهای مورد بررسی در این مطالعه انجام گرفت. ترکیب اسید چرب به طور معنی داری به منطقه جغرافیائی وابسته است. از 11 اسید چرب مطالعه شده 318:3C تنوع بالاتری در میان توده ها نشان داد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله الگوریتم های فازیc mean در تحلیل داده تصاویر پزشکی با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله الگوریتم های فازیc mean در تحلیل داده تصاویر پزشکی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوریتم های فازیc mean در تحلیل داده تصاویر پزشکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوریتم های فازیc mean در تحلیل داده تصاویر پزشکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوریتم های فازیc mean در تحلیل داده تصاویر پزشکی با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدل سازی غیر خطی و بهینه سازی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
در سالهای اخیر با گسترش استفاده از وب و پیشرفت در زمینه ارتباطات, روزانه موج عظیمی از داده ها که حاوی اطلاعات مهمی می باشد در پایگاه داده ها ذخیره می شوند و به آسانی نمی توان این اطلاعات را از آنها استخراج کرد. یکی از راه حل هایموجود برای استخراج اطلاعات از داده های خام استفاده از الگوریتم های خوشه بندی 4 می باشد با توجه به اهمیت الگوریتمهای خوشه بندی در کاربردهای مختلف در این پروژه در صدد بررسی چند الگوریتم خوشه بندی فازی و مقایسه آنها با هم بر آمدیم وسعی برآن داریم تا الگوریتمی بهینه را ارائه دهیم تا مشکلات الگوریتم فازی استاندارد را برطرف سازد. برای این منظور بهتشریح الگوریتم های خوشه بندی فازی و بیان مشکلات این الگوریتم ها پرداخته ایم. در انتها نیز به جمع بندی آنچه بیان می شود, خواهیم پرداخت و پیشنهاداتی به منظور جهت دهی به کارهای بعدی خواهیم داد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آموزش الکترونیکی Eدرlearning با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آموزش الکترونیکی Eدرlearning با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش الکترونیکی Eدرlearning با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش الکترونیکی Eدرlearning با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش الکترونیکی Eدرlearning با word :

* معرفی آموزش الکترونیکی E-learning

با ورود کامپیوتر به زندگی انسانها و به موازات آن گسترش شبکه اینترنت، بسیاری از تعاریف و خدمات اجتماعی تغییر یافته و یا به سمت تحول بنیادی در حرکت است، و هر روزه تاثیرات این دگرگونی ها در زندگی روزمره ما بیشتر نمایان می گردد. این جهان مجازی،که پدیده هزاره سوم تمدن بشری است ، در ابتدای راه خود دستاوردهای کم نظیری برای جوامع امروزی به ارمغان آورده است.
شبکه ای عظیم اطلاع رسانی، فروشگاه و بنگاه های بزرگ اقتصادی، موتور های قوی جستجوی اطلاعات، موسسات و انجمن های مجازی و..... به جرات می توان گفت یکی از بزرگترین دستاوردهای آن آموزش الکترونیکی (E-learning ) است
رویکرد گسترده به سوی آموزش اکترونیکی خود گواه این است که سیستم نوین آموزش الکترونیکی فوائد و مزایای منحصر به فردی را برای افراد، سازمانها ومراکز آموزشی به همراه دارد . شیوه نوین آموزش الکترونیکی با بکار گیری آخرین دستاوردهای عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات پارادایم های جدیدی را خلق کرده است و افق های روشنی را در عرصه آموزش ارائه می دهد. امروزه هر سازمانی که بتواند سریعتر با نیروی کار، مشتریان، عرضه کنندگان و نمایندگیهایش . . . ارتباط برقرار نماید و آنها را از آخرین تغییرات و دستاوردهای علمی آگاه کند برنده میدان رقابت است واز امتیاز بیشتری برای بدست آوردن فرصتهای موجود جهت پیشی گرفتن از رقبا برخوردار خواهد شد. شرکت ها با به خدمت گرفتن سیستم آموزش الکترونیکی بهمراه طرحی جامع ، کلی و استرتژیک برای پیاده سازی آن قادر خواهند بود تا از مزایای فراوان آن از قبیل تنوع در آموزش، انعطاف پذیری و سرعت بهره لازم را ببرند.
در این تحقیق سعی شده است با استفاده از آخرین مقالات و تحقیقات علمی، مفهوم آموزش الکترونیکی و نقش آن در توسعه جوامع امروز برسی گردد.





تعریف آموزش مجازی E-learning
آموزش الکترونیکی یا E-Learning به طور خلاصه عبارت است از استفاده از IT فناوری اطلاعات) در امر آموزش. این کار عمدتاً از طریق نرم‌افزارها، یا اینترنت، یا تلفیقی از این دو صورت می‌پذیرد. آموزش الکترونیکی یا E-Learning به طور خلاصه عبارت است از استفاده از IT فناوری اطلاعات) در امر آموزش. این کار عمدتاً از طریق نرم‌افزارها، یا اینترنت، یا تلفیقی از این دو صورت می‌پذیرد.
به طور کلی منظور از E-Learning یا آموزش الکترونیکی بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی مثل کامپیوتر، اینترنت، دیسک‌های چندرسانه‌ای، نشریه‌های الکترونیکی و خبرنامه‌های مجازی نظایر این‌هاست که با هدف کاستن از رفت و آمدها و صرفه‌جویی در وقت و هزینه و در ضمن یادگیری بهتر و آسان‌تر صورت می‌گیرد.
البته سیستم‌‌هایی که تحت E-learning قرار می‌گیرند و امکان یادگیری از راه دور را فراهم می‌کنند بسیار متنوع هستند، ولی در وهله اول آنچه که مهم است آگاهی علاقه‌مندان از نوع این سیستم‌ها و انتخاب صحیح و نحوه استفاده درست از آن‌هاست. این سیستم‌ها گاهی می‌توانند جایگزین کلاس‌های حضوری هم باشند. در عین حال برای افراد سخت‌کوش و علاقه‌مند می‌تواند مکمل کتاب و کلاس باشد. در یک جمله می‌توان گفت E-Learning آوردن یادگیری برای مردم است به‌جای آوردن مردم برای یادگیری.


*تاریخچه آموزش مجازی E-learning
آموزش از راه دور برای اولین بار در قرن 19 به‌عنوان تحصیلات مکاتبه‌ای(Correspondence Study) شناخته شد. پس از چندی تحصیلات مکاتبه‌ای با استفاده از سیستم پستی فراگیر شد و مدارس و دیگر موسسه‌های دارای صلاحیت به ارایه آموزش از راه دور با استفاده از پست پرداختند و ارتباط نوشتاری معلمان و دانش‌آموزان را برقرار کردند. ایالات متحده تنها کشور ارایه‌دهنده تحصیلات مکاتبه‌ای نبود، بلکه کشورهای اروپایی نیز از اوایل دهه 1840 دوره‌هایی برای آموزش خلاصه‌نویسی و زبان ارایه کردند.
در سال 1837 به‌خاطر هزینه‌های پستی, یک آوانگار انگلیسی به نام ایزاک پیتمن(Isaac Pitman) از تندنویسی(Shorthand) برای تدریس دوره‌های مکاتبه‌ای در بریتانیا استفاده کرد. وی روش خود را که مبتنی بر اصول آوایی به‌جای اصول املایی بود، در سال 1837 در کتابی به نام الگوی صحیح تندنویسی توضیح داد. روش خلاصه‌نویسی پیتمن در سال 1852 توسط برادرش بن پیتمن(Benn Pitman) در آمریکا معرفی شد. بن یک موسسه صدانگاری در ایالت اوهایو آمریکا برای تدریس خلاصه‌نویسی و نیز انتشار آثار مرتبط با آن بنیاد نهاد. روش خلاصه‌نویسی پیتمن با 15 زبان تطبیق داده شده و امروزه یکی از پرکاربردترین روش‌های خلاصه‌نویسی در جهان است.
در سال 1844 ساموئل مورس(Samuel Morse) تلگراف الکتریکی را اختراع کرد. نخستین خط تلگراف بین شهرهای بالتیمور و واشنگتن در آمریکا کشیده شد و اولین پیامی که مورس ارسال کرد، چنین بود: خدا چه ساخته است؟ مورس به‌دلیل ادعاهای حقوقی مخترعان رقیب و همکارانش نتوانست تا سال 1854 اختراع خود را ثبت کند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل سازی صفات موثر بر عملکرد عدس (Lens culinaris Medik) با استفاده از نرم افزار AINITAB با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل سازی صفات موثر بر عملکرد عدس (Lens culinaris Medik) با استفاده از نرم افزار AINITAB با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی صفات موثر بر عملکرد عدس (Lens culinaris Medik) با استفاده از نرم افزار AINITAB با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی صفات موثر بر عملکرد عدس (Lens culinaris Medik) با استفاده از نرم افزار AINITAB با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی صفات موثر بر عملکرد عدس (Lens culinaris Medik) با استفاده از نرم افزار AINITAB با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدلسازی گیاه، آب، خاک و هوا
تعداد صفحات: 9
چکیده:
به منظور پیش بینی مدل تاثیر صفات مختلف روی عملکرد دانه و حذف متغیرهای کم اهمیت در این رابطه، در 20 ژنوتیپ عدس دانه درشت (Lens culinaris Medik) در شرایط دیم شهرستان خرم آباد، آزمایشی در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی با 3 تکرار در سال زراعی 1389-1390 در ایستگاه تحقیقات کشاورزی شهرستان خرم آباد انجام گرفت. صفات مورد اندازه گیری تعداد ساقه اصلی، تعداد ساقه فرعی، طولساقه اصلی، ارتفاع بوته، وزن خشک گیاه، وزن خشک ساقه، وزن خشک برگ، وزن صد دانه، تعداد غلاف ساقه اصلی، تعداد غلاف ساقه فرعی، تعداد غلاف بوته، تعداد دانه در بوته، تعداد دانه در غلاف، تعداد غلاف پر، وزن غلاف، تعداد غلاف 1 بذری، عملکرد دانه در بوته، درصد پروتئین دانه، درصد پروتئین کاه، درصد پروتئین کل ، عملکرد بیولوژیک و شاخص برداشت بودند. در تجزیه رگرسیون گام به گام، صفات وزن غلاف، وزن خشک برگ، تعداد غلاف 1 بذری، درصد پروتئین کل، وزن صد دانه، عملکرد بیولوژیک و طول ساقه اصلی با اثر مثبت و وزن خشک ساقه، تعداد غلاف در بوته، شاخص برداشت، تعداد غلاف ساقه اصلی، درصد پروتئین دانه و وزن خشک گیاه با اثر منفی با ضریب تبیین 99/92 درصد به عنوان صفات موثربر عملکرد دانه شناسایی و تاثیر آنها روی عملکرد دانه عدس مدلسازی شد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید