مقاله بررسی تأثیر ساختار مالکیت بردقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تأثیر ساختار مالکیت بردقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ساختار مالکیت بردقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ساختار مالکیت بردقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ساختار مالکیت بردقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 14
چکیده:
هدف این تحقیق بررسی تأثیر ساختار مالکیت بر دقت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفت شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی سالهای 1390-1385 می باشد. در این مقاله رابطه بین ساختار مالکیت و دقت پیش بینی سود با استفاده از مدل گارسیا و سانچز (2011) اندازه گیری شده و به منظور سنجش دقت پیش بینی سود از مدل لونکانی و فرت (2005) استفاده می شود، بدین معنی که دقت پیش بینی سود با توجه به سطح خطای پیش بینی سود سنجیده می شود و مالکیت نهادی، مالکیت حقیقی و تمرکز مالکیت به عنوان ویژگی های ساختار مالکیت در نظر گرفته شده است. برای انجام محاسبات و آماده کردن داده ها به اطلاعات مورد نیاز تحقیق و هم چنین تجزیه و تحلیل آنها، از نرم افزارهای SPSS, Excel استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که بین مالکیت نهادی، حقیقی و تمرکز با دقت پیش بیی سود مالکیت رابطه معناداری وجود دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.