بررسی نقش پایگاه اجتماعی در اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش پایگاه اجتماعی در اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش پایگاه اجتماعی در اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
این پژوهش به منظور بررسی نقش پایگاه اجتماعی و اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دبیرستان های تیزهوشان شهر کاشان انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل 174 نفر (88 پسر و 86 دختر)از دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه و دخترانه تیزهوشان در سال تحصیلی 92-91 میباشد که با استفاده از فرمول کوکران، تعداد120 نفر 61 پسر و 59 دختر از آنان به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. متغیرهای مستقل که ارتباط آنها با میزان اوقات فراغت سنجیده شده است عبارتند از: پایگاه اجتماعی اقتصادی (تحصیلات و شغل و الدین )جنسیت نوع مدرسه به منظور بررسی ارتباط بین پایگاه اجتماعی و اقتصادی بر نحوه گذران اوقات فراغت از ابزار پرسشنامه استفاده و ضریب پایایی آلفای کرونباخ کلیه گویه های این آزمون، بالاتر از 70% محاسبه شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین میزان برخی از عوامل اجتماعی و محیطی در گذران اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد