مقاله بررسی مدلهای عددی در اقیانوسها با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مدلهای عددی در اقیانوسها با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدلهای عددی در اقیانوسها با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدلهای عددی در اقیانوسها با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدلهای عددی در اقیانوسها با word :

سال انتشار: 1372

محل انتشار: دومین کنفرانس دینامیک شاره ها

تعداد صفحات: 17

چکیده:

در طی چند دهه گذشته پیشرفتهای زیادی برای فهم گردش اقیانوسی بزرگ انجام شده است. به دلیل مشکلات موجود برای حل مسئلهاز طریق تحلیلی، مسئله بیشتر به سمت توسعه مدلهای عددی هدایت شده است. اگر اینمدلها با فرایندهای دینامیکی صحیح توسعه داده شوند و نتایج حاصله با مشاهده مطابقت داشته باشند می توان از آن برای پیش بینی آب و هوا، آلوده کننده های طبیعی در اقیانوس و مطالعه ساخته هایدست بشر استفادهنمود.
چند مدل عددی و نتایج حاصل از آنها و محدودیتهایشان بررسی شده سپس دو مدل از گردشهای اقیانوسی در جهان مورد بررسی قرار می گیرد و در انتها مدل عددی گردشدر خلیج فارس و نتایج حاصلهاز آن توسط یک برنامه از پیش آماده کامپیوتری مورد بررسی واقع میشود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.