نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی (ریاضی، علوم ) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی (ریاضی، علوم ) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی (ریاضی، علوم ) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی (ریاضی، علوم ) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی (ریاضی، علوم ) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند با word :


سال انتشار : 1393

نام کنفرانس یا همایش : نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

تصور از توفیق در تدریس معلمان و خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از جمله موارد مهم، معلمان و دانش آموزان محسوب می شوند. هدف پژوهش حاضر، تعیین نقش تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خود پنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر هیرمند بود. این پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی پیش بینی است که بر اساس آن همبستگی رابطه بین تصور معلمان از توفیق در تدریس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار داد. جامعه پژوهشی حاضر، عبارت از کلیه معلمان و دانش آموزان پایه پنجم که بر اساس آمار شامل 100 معلم و 1000 دانش آموز اعلام شد. نمونه آماری بر اساس جدول مورگان شامل 80 معلم و به ازای هر معلم 5 دانش آموز(جمعا شامل 400دانش آموز) به عنوان نمونه انتخاب شدند و پرسشنامه ها در اختیار آنان قرار گرفت. ابزار اندازه گیری در این پژوهش شامل: پرسشنامه تصور معلمان از توفیق در تدریس، خود پنداره و پیشرفت تحصیلی بود. نتایج بررسی نشان داد، بین تصور معلمان از توفیق با خودپنداره ارتباط معنادار و مستقیم وجود دارد. همچنین، بین تصور معلمان از توفیق در تدریس در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و علوم و بین خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط معنادار وجود نداشت.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.