مقاله بررسی اثرات ضد باکتریایی عصاره گیاهان مختلف بر روی برخی از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت بیماریزای گیاهی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثرات ضد باکتریایی عصاره گیاهان مختلف بر روی برخی از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت بیماریزای گیاهی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات ضد باکتریایی عصاره گیاهان مختلف بر روی برخی از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت بیماریزای گیاهی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات ضد باکتریایی عصاره گیاهان مختلف بر روی برخی از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت بیماریزای گیاهی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات ضد باکتریایی عصاره گیاهان مختلف بر روی برخی از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت بیماریزای گیاهی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار
تعداد صفحات: 8
چکیده:
یکی از روش های نوین در جهت کنترل آفات و بیماری های گیاهی به ویژه برای تولید محصولات ارگانیک استفاده از مواد و ترکیبات طبیعی با منشاء میکروبی و گیاهی است. این مطالعه با هدف بررسی فعالیت ضد میکروبی عصاره متانولی و کلروفرمی گل فیلی، گل فراسیون، میوه شیرخشت، پای خر در برابر سویه های Rathyibacter tritici عامل بیماری خوشه صمغی در گندم Xanthomonas translucense عامل بیماری لکه نواری باکتریایی در گندم با استفاده از انتشار دیسک در آگار در مقایسه با انتی بیوتیک های منتخب در شرایط آزمایشگاهی بررسی شده است. اثر بازدارندگی بر اساس روش دیسک کاغذی ارزیابی شد. عصاره های متانولی و کلروفرم گیاهان مورد نظر فعالیت ضد باکتریایی در محدوده مهاری رشد 13-11 میلی متر نشان دادند عصاره متانولی گل فراسیون و عصاره کلروفرمی پای خری در غلظت 400 بر روی Rathybacter tritici و عصاره متانولی گل فیلی در غلظت 300 و 400 بر روی Xanthomonas translucense بیشترین تاثیر را در مهار رشد باکتری داشتند. در این آزمایش عصاره کلروفرمی گل فیلی در هیچ یک از غلظت 300 و 400 اثری بر روی باکتری مورد نظر نشان ندادند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.