تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

هفت رکن مهم آمیخته بازاریابی که اساس علم بازاریابی را تشکیل می دهد شامل هفت عنصرتبلیغات، محصول، قیمت، مکان، کارکنان ومدیران، امکانات و تجهیزات و روابط عمومی می باشد . در همین راستا پژوهش حاضر با در نظر گرفتن هفت عامل فوق با هدف تحلیلآمیخته بازاریابی در لیگ تیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان حاضر در لیگ انجام شد . تحقیق حاضر توصیفی و از نوعپیمایشی، که به لحاظ هدف کاربردی است . برای انجام این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته ای بر اساس مقیاس 5 گزینه ایی لیکرت برای توصیف عوامل آمیخته بازاریابی دو بعد وضعیت موجود با ضریب پایایی 89/43 و مطلوب با ضریب پایایی 97/53 استفاده شده است . با توجه به محدود بودن جامعه آماری تمامی جامعه مورد برسی قرار گرفت و نمونه گیری انجام نشد . از میان 63 پرسشنامه ایی که در بینمدیران و کارشناسان تیراندازی در کشور توزیع شد، 50 پرسشنامه تکمیل و عودت داده شد . پس از جمع آوری داده ها، در راستای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری SPSS استفاده شد . برای آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون کولموگروف اسمیرنوف یک گروهی، آزمون - t مستقل، آزمون t وابسته، آزمون U مان ویتنی و آزمون ویلکاکسون استفاده شده است . نتایج این پژوهش حاکی از آن است که بین وضعیت مطلوب و موجود مؤلفه های آمیخته بازاریابی از قبیل تبلیغات، قیمت، مکان، امکانات و تجهیزات و روابط عمومی تفاوت معنی داری وجود دارد . ولی در مؤلفه های کیفیت خدمات و محصول و کارکنان و مدیران در دو وضعیت مطلوب و موجود اختلاف معنی داری مشاهده نشد .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.