مقاله ارائه الگویی حکمرانی اطلاعات برای تصمیم سازی به منظور توسعه فناوری اطلاعات در یک شهر الکترونیکی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه الگویی حکمرانی اطلاعات برای تصمیم سازی به منظور توسعه فناوری اطلاعات در یک شهر الکترونیکی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگویی حکمرانی اطلاعات برای تصمیم سازی به منظور توسعه فناوری اطلاعات در یک شهر الکترونیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگویی حکمرانی اطلاعات برای تصمیم سازی به منظور توسعه فناوری اطلاعات در یک شهر الکترونیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگویی حکمرانی اطلاعات برای تصمیم سازی به منظور توسعه فناوری اطلاعات در یک شهر الکترونیکی با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک

تعداد صفحات: 11

چکیده:

شهر الکترونیکی سیستم الکترونیکی کسب و کار است که می تواند به شهروندان الکترونیکی به عنوان یک خدمت خارجی و سیستم دانش ارائه شود. هدف آن گردآوری کلیه فرایندها در یک شبکه منفرد و تحت وب است که کارمندان و شهروندان به آن دسترسی داشته باشند. زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه های نصب شده در جامعه محلی و قابل اجرا توسط مدیریت ارشد محلی، محیط مناسبی را برای همشهریان در رسیدن به اهداف جامعه اطلاعاتی فراهم می کند. اگر شهر الکترونیکی را به عنوان جامعه محلی در نظر بگیریم که پروئژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات آن را به فضایی با خدمات گسترده تر و ارتقا یافته تر هدایت می کنند، این امکانات در سطوح مختلف به شرح زیر مطرح می شوند: 1ـ در کسب و کار و استخدام 2ـ در مدیریت عمومی 3ـ در سطح شهر 4ـ در خانه 5ـ در اقتصاد محلی 6ـ در تحصیلات .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.