مقاله بررسی دما در منطقه لغزش و ایستایی تماس تایر با جاده با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی دما در منطقه لغزش و ایستایی تماس تایر با جاده با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دما در منطقه لغزش و ایستایی تماس تایر با جاده با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دما در منطقه لغزش و ایستایی تماس تایر با جاده با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دما در منطقه لغزش و ایستایی تماس تایر با جاده با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: همایش ملی آشنایی با فناوریهای روز در زمینه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 8

چکیده:

دراین مقاله انالیز تحلیلی میزان تماس لغزشی و ایستایی تایر رادیال و بایاس با جاده بهدست امده و سپس توسط روش المان محدود به بررسی دما در تاج تایردر دو منطقه فوق در سرعت بالا و پایین پرداخته می شود مسیر تماس به دو قسمت تقسیم می گردد یک منطقه جلو میدان ایستایی که تاج تایر به سطح جاده چسبیده است و یک منطقه عقب میدان لغزیدن که لغزش بین تایر و جاده اتفاق می افتد بررسی تجربی شار حرارتی ورودی به تایر در منطقه تماس در ازمایشگاه فیزیک شرکت لاستیک سازی البرز توسط دستگاه تست ویل تغییرات فشار در تایر رادیال با طرحهای متفاوت نسبت به افزایش سرعت در بارگذاری ثابت بدست می اید و میزان حرارت ورودی با افزایش فشار با توجه به رابطه ارای شده به تاج تایر محاسبه می گردد جهت شبیه سازی و انالیز عددی از روش المان محدود و با استفاده از نرم افزار تجارتی انسیی با ویرایش 10 استفاده می شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.