مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word :

مقاله طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در (علوم تشریح ایران) Anatomical sciences journal از صفحه 118 تا 127 منتشر شده است.
نام: طراحی بافت غضروف انسانی از تمایز سلولهای بنیادی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر BMP – 6 بر داربست آلژینات
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سلول های بنیادی مشتق از چربی
مقاله آلژینات
مقاله BMP – 6
مقاله مهندسی بافت
مقاله کندروژنز

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: بررسی تاثیر فاکتور رشد BMP – 6 در روند کندروژنز سلول های بنیادی مشتق از بافت چربی در داربست آلژینات.
مواد و روش ها: سلول های بنیادی مزانشیمی مشتق از بافت چربی زیر جلدی برای القای کندروژنز در گروه آزمایشی در محیط کشت کندروژنیک تحت تاثیرفاکتور رشد BMP – 6 و بر داربست آلژینات، به مدت سه هفته کشت داده شد. در گروه کنترل محیط کشت فاقد BMP – 6 به کار برده شد. نمونه های حاصل با روش های ایمونوهیستوشیمی و RT – PCR از نظر ویژگی های غضروف بررسی شد.
یافته ها: نتایج بررسی ها با روش ایمونوهیستوشیمی، وجود ترکیبات اختصاصی بافت غضروفی مانند کلاژن نوع اا و آگریکان در ماتریکس ترشح شده در داربست آلژینات تحت تاثیرفاکتور رشدBMP – 6 را مشخص کرد. به علاوه با بررسی نتایجRT – PCR بیان ژن های کلاژن نوع اا و آگریکان در سلول های تمایز یافته تحت تاثیر فاکتور رشدBMP – 6 تایید شد.
نتیجه گیری: در تحقیق حاضر سلول های بنیادی مزانشیمی مشتق از بافت چربی تحت تاثیر محیط کشت کندروژنیک حاوی فاکتور رشد BMP – 6 در داربست آلژینات به سلول های غضروفی تمایز یافتند و مشخص شد که می توان ازسلول های بنیادی مشتق از چربی برای طراحی بافت غضروفی در داربست آلژینات استفاده نمود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.