مقاله مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان دورهی ابتدایی شهرستان پلدختر در سال تحصیلی 1394در93 با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان دورهی ابتدایی شهرستان پلدختر در سال تحصیلی 1394در93 با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان دورهی ابتدایی شهرستان پلدختر در سال تحصیلی 1394در93 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان دورهی ابتدایی شهرستان پلدختر در سال تحصیلی 1394در93 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان دورهی ابتدایی شهرستان پلدختر در سال تحصیلی 1394در93 با word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
تعداد صفحات: 14
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور مقایسه صلاحیتهای عمومی و حرفهای معلمان شهرستان پلدختر به منظور مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب انجام شد. پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش گردآوری دادهها، توصیفی پیمایشی میباشد. جامعه آماری – این پژوهش شامل کلیه معلمان دوره ابتدایی شهرستان پلدختر 333 ( نفر زن) 131 ( و مرد) 111 تشکیل دادهاند. که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه به تعداد 171 نفر با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای تصادفی نسبی انتخاب شدند. جهت جمعآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با استفاده از نظر صاحبنظران و متخصصان رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اراک و پایایی آن از طریق اجرای آزمایشی و مجاسبه ضریب آلفای کرونباخ 11 بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای t وابسته استفاده شد. نتایج نشان داد بین صلاحیت عمومی و حرفهای معلمان در وضع موجود با این صلاحیتها در وضع مطلوب تفاوت معنیدار وجود دارد. و از بین مؤلفههای مورد بررسی بیشترین تفاوت مربوط به صلاحیت فناوری و دانش محتوایی و کمترین تفاوت به صلاحیتهای مدیریت و رفتاری شناختی معلمان در وضع موجود در مقایسه با وضع مطلوب بوده است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.