مقاله مقایسه تطبیقی آموزش معماری دانشکده هنرهای زیبا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه تطبیقی آموزش معماری دانشکده هنرهای زیبا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تطبیقی آموزش معماری دانشکده هنرهای زیبا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تطبیقی آموزش معماری دانشکده هنرهای زیبا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تطبیقی آموزش معماری دانشکده هنرهای زیبا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی معماری و منظر شهری پایدار
تعداد صفحات: 13
چکیده:
تغییرات و پیشرفت های علمی در حوزه های مختلف باعث تغییرات گسترده و مؤثر در نحوه رویارویی مراکز آموزش عالی با نحوه آموزش و کمیت و کیفیت مرتبط با آن می شود. تعیین و تبیین اهداف و برنامه های آتی در زمان های متفاوت روشی منطقی در جهت رسیدن به آینده مطلوب می باشد که در نتیجه آن، دانشکده های معماری توان واکنش مناسب نسبت به این تغییرات را پیدا می کنند. دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با تأکید بر نوع آموزش معماری در دوره های مختلف و همچنین نحوه برخورد با آموزش معماری، به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی کشور، می تواند نقش هدایت کننده و جهت دهنده سایر دانشکده ها و مؤسسات آموزش عالی را بر عهده داشته باشد. از طرف دیگر با توجه به اهتمامی که در حال حاضر در تولید و توسعه علم وجود دارد، بازنگری به جهت احیاء نقش سازنده تر دانشگاه تهران در عرصه داخلی و منطق های و همچنین هم راستا شدن طرح های اجرایی و آموزشی معماری به عنوان عوامل تعیین کننده کلی، برای تعیین اهداف آتی مراکز آموزش معماری ضروری به و بر پایه تقسیم بندی روشهای پژوهش پیشنهادی «مشابه سازی» نظر می رسد. روش به کار گرفته شده در این پژوهش چنین صورت گرفته است که شامل دسته بندی اطلاعات به صورت جامع و مدلسازی مفهومی آن در سه مرحله گذشته، حال و آینده به کار گرفته شده است. در این پژوهش علاوه بر تأکید بر مقایسه دوره های مختلف دانشکده، از نظریه های مبتنی بر تبیین وضعیت موجود به منظور طراحی آینده ممکن، نیز بهره گرفته شده است. ازاین رو طرحی بر مبنای شناسایی مدلی برای ارائه الگوی دانشکده معماری هنرهای زیبا از اقتباس از گذشته، مرحله اول این طرح پژوهشی و مقاله حاصل از آن را متأثر نموده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.