مقاله تحلیل خدمات شهری از دیدگاه عدالت اجتماعی با تاکید بر خدمات آموزشی مطالعه موردی: زابل با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل خدمات شهری از دیدگاه عدالت اجتماعی با تاکید بر خدمات آموزشی مطالعه موردی: زابل با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل خدمات شهری از دیدگاه عدالت اجتماعی با تاکید بر خدمات آموزشی مطالعه موردی: زابل با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل خدمات شهری از دیدگاه عدالت اجتماعی با تاکید بر خدمات آموزشی مطالعه موردی: زابل با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل خدمات شهری از دیدگاه عدالت اجتماعی با تاکید بر خدمات آموزشی مطالعه موردی: زابل با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست
تعداد صفحات: 11
چکیده:
در این مقاله به منظور سنجش میزان برخورد اری مناطق پنجگانه شهر زابل ازخدمات آموزشی، متغیر های سرانه کودکستان، پیش دبستانی، مدرسه ابتدایی، مدرسه راهنمایی، کار و دانش، متوسطه در هر از یک مناطقشهری زابل بررسی شد . پژوهش حاضر از نوع توصیفی – تحلیلی و روش اجرا کتابخانه ای است . محدوده جغرافیایی مورد پژو هش شهر زابل و جامعه آماری آن، مناطق پنجگانه شهرداری زابل می باشد . با استفاده ازسه مدل اصلاح شده تحلیل مولفه های اصلی، امتیاز استاندارد شده و شاخص ناموزون موریس به سنجش میزان برخورداری مناطق پنجگانه شهر زابل از امکانات آموزشی و از طریق مدل ضریب پراکندگی به تعیینمیزان نابرابری منطقه ای در برخورداری یا عدم برخورداری از امکانات آموزشی در شهر زابل پرداخته شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که در روش تحلیل مولفه های اصلی منطقه 1با ضریب توسعه یافتگی 1,44 ، در روش امتیاز استاندارد شده منطقه 3 با ضریب توسعه یا فتگی 0,72 و در روش موریس منطقه 2 با ضریب توسعه یافتگی 49,51 رتبه 1 را کسب نموده است . در همه روش ها منطقه 4 به دلیل تفاوت بالای آن ، C.V از لحاظ سطح برخورداری نسبت به سایر مناطق در رتبه آخر قرار دارد . از سویی با توجه به محاسبهبالاترین نابرابری بین مناطق از لحاظ سطح برخورداری از امکانات آموزشی به منطقه 4 با ضریب 4,03 و از نظر متغیرها به کودکستان با ضریب 1,33 و کمترین اختلاف در بین مناطق به منطقه 1 با ضریب 1,17 و در بین متغیرها به پیش دبستانی با ضریب 0,56 اختصاص دارد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.