مقاله تکنولوژی های استفاده از انرژی بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تکنولوژی های استفاده از انرژی بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تکنولوژی های استفاده از انرژی بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تکنولوژی های استفاده از انرژی بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تکنولوژی های استفاده از انرژی بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری با word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: پنجمین همایش ملی انرژی

تعداد صفحات: 10

چکیده:

جمع آوری گاز حوزه های دفن زباله دارای منافع مختلفی در زمینه های زیست محیطی، اقتصادی و از همه مهمتر انرژی می باشد . بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله شهری دارای اجزای آلی و درصد بالایی از گاز متان فرار بوده که باعث آسیب به لایه ازن می گردد . با بکارگیری تکنولوژی های مختلف استفاده از بیوگاز تولیدی حوزه های دفن زباله، از یک سو اثرات مخرب زیست م حیطی آن کاهش یافته و از سوی دیگر حوزه های دفن زباله به عنوان یک منبع انرژی در دسترس و تجدیدپذیر قرار گرفته که با توجه به تداوم تولید گاز در یک بازه زمانی نسبتاً طولانی 10) تا 15 سال ) ، به عنوان یک سوخت مطمئن برای کاربردهای مختلف قابل استفاده خواهند بود .
در این مقاله ضمن معرفی تکنولوژی های مختلف استفاده از بیوگاز حوزه های دفن زباله از قبیل تولید گاز طبیعی، تولید انرژی الکتریکی و یا مصرف مستقیم، موارد کاربرد و جنبه های اقتصادی آنها در دنیا و راهکارهای استفاده از این منبع انرژی به ویژه در داخل کشور مورد ارزی ابی قرار گرفته است . امید است با ارائه این مقاله و بیان مبانی اولیه جهت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به ویژه در زمینه کاربرد بیوگاز استحصالی از حوزه های دفن زباله، گامی مؤثر در راستای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی های فسیلی برداشته شود .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.