نظام پیشنهادها در تجربیاتی برای توسعه کشاورزی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

نظام پیشنهادها در تجربیاتی برای توسعه کشاورزی با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظام پیشنهادها در تجربیاتی برای توسعه کشاورزی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظام پیشنهادها در تجربیاتی برای توسعه کشاورزی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظام پیشنهادها در تجربیاتی برای توسعه کشاورزی با word :


سال انتشار : 1387

نام کنفرانس یا همایش : ششمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

بخش کشاورزی کشورمان، به دلیل ساختار خاص آن از نظر بهره برداری و بهره برداران دارای مشکلاتی است که حل آنها با برنامه ریزی مدون مبتنی بر شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارائه راهکارهای اجرایی، برنامه ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی امکان پذیر است. در مورد پیشنهادهای اجرایی کوتاه مدت اهم پیشنهادهای ارائه شده توسط پژوهشگر، به تعداد 17 مورد بوده که 12 مورد از آنها تصویب و اجرا شده است. تعدادی در قالب نظام پیشنهادها به سازمانهای جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی ارائه گردیده و پس از طی مراحل مختلف، تصویب و اجرا شده است که شاخص ترین آنها در زمینه بهبود عملکرد 4 محصول عمده استان بوده که در سال 81 نسبت به سال 78 معادل 28% افزایش مورد تایید قرار گرفته است.
از دست آوردهای ئیگر این پیشنهادها، بهبود کیفیت به خصوص تولید محصولات سالم کشاورزی، توسعه صنایع تبدیلی و گسترش باغات دیم را می توان نام برد که امید است با گسترش دامنه فعالیت این پیشنهادات در سطح ملی بتوان به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه خود اتکایی و نیل به استقلال واقعی دست یافت.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.