طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

آموزش کودکان خردسال نسبت به افراد بالغ به دلیل تفاوت درمیزان ونحوه تمرکز کردن مشکل است چون آنها نمی توانند برروی چیزی تنها برای دوره کوتاهی اززمان تمرکز کنند یادگیری سرگرم کننده و تعاملی میتواند توجه آنها رجلب کرده و بنابراین تمرکز و میزان یادگیری را برای یادگیرنده خردسال بهبود دهد امروزه استفاده ازفناوری واقعیت افزوده دربسیاری اززوایای زندگی روزمره انسان شایع شده است باتوجه به ویژگیهای منحصربفرد این فناوری مانند جلب توجه مخاطب و ایجاد سطح منسابی ازحس غوطه وری به نظر می رسد بکارگیری این فناوری درحوزه هایی مانند اموزش کودکان میتواند مفید واقع شود پیشنهاد استفاده ازواقعیت افزوده ازآن جهت که اموزش با رسانه ای محبوب و مدرن ارایه می کند میتواند اموزشی سرگرم کننده را درپی داشته باشد دراین پژوهش قصد داریم با بررسی بکارگیری فناوری واقعیت افزوده درزمینه اموزش کودکان طرحی برای استفاده ازاین فناوری دراموزش الفای فارسی برای مقطع پیش دبستانی ارایه دهیم بدین منظور بازنمایی کتاب اموزش الفبای پیش دبستانی بابکارگیری فناوری واقعیت افزوده را بررسی نموده و درنهایت طرحی برای این بازنمایی ارایه خواهیم داد


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.