مقاله آرایشی نوین جهت بهینهسازی و کاهش تلفات شبکه توزیع با استفاده ازالگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسل با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آرایشی نوین جهت بهینهسازی و کاهش تلفات شبکه توزیع با استفاده ازالگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسل با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آرایشی نوین جهت بهینهسازی و کاهش تلفات شبکه توزیع با استفاده ازالگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسل با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آرایشی نوین جهت بهینهسازی و کاهش تلفات شبکه توزیع با استفاده ازالگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسل با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آرایشی نوین جهت بهینهسازی و کاهش تلفات شبکه توزیع با استفاده ازالگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسل با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

کاهش تلفات و در نتیجه افزایش بازدهی سیستمهای الکتریکی در حال حاضر از اهمیت فراوانی برخوردار است و بازآرایی سیستمهای توزیع به منظور کاهش تلفات توان و با تغییر در وضعیت کلیدها یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام میپذیرد. در این مقاله روشی نوین بر مبنای الگوریتم کلنی مصنوعی زنبور عسلABC) جهت تعیین سکشنالایزرها و کلیدهای ارتباطی با هدف حداقل نمودن تلفات سیستم توزیع ارائه میگرددABC الگوریتمی است که جهت بهینهسازی بکار میرود و مبنای آن رفتار هوشمند دستههای زنبور عسل هنگام جستجوی شهد است. از مزایای ABC آنستکه برخلاف الگوریتمهایی نظیر ژنتیک و DE نیازی به از پیش تعیین نمودن پارامترهای خارجی ندارد . مزیت دیگر ABC قابلیت جستجوی سراسری در الگوریتم است. جهت اثبات صحت و نیز بررسی میزان تأثیرگذاری الگوریتم پیشنهادی بر کاهش تلفات سیستم توزیع، شبیهسازی کامپیوتری سیستمهای نمونه 14 ، 33 و 119 شینه اجرا و خروجی الگوریتمها و روشهای مختلف با یکدیگر مقایسه گردید. نتایج حاصل بیانگر برتری کیفی و بهرهوری محاسباتی الگوریتمABC نسبت به سایر روشهای بهینهسازی شبکه میباشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.