توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت طرح کسب و کار با word دارای 40 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت طرح کسب و کار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار با word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار با word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
همیشه افرادى هستند که با علاقهى زیادى از ایدههایشان صحبت به میان مىآورند؛ از کارهایى که تا به حال انجام دادهاند و از کارهاى بزرگى که مىخواهند به راه اندازند، مىگویند. بعضى از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. اینگونه افراد رؤیاها و ایدههاشان را مرتب نمىکنند و خیلى وقتها پیش مىآید که حرف قبلى خودشان را تغییر مىدهند؛ یا جور دیگرى آن را بیان مىکنند، یا اصلاً حرف دیگرى مىزنند. آیا مىشود صحبتهاى پراکنده را متمرکزتر و دقیقتر در یک جا نوشت؟
یک کارآفرین مىگوید: «تا چیزى نوشته نشود وجود نخواهد داشت.»
اسلاید 2 :
مزایای طرح تجاری
زمان، تلاش، پژوهش و انضباط لازم در تهیه یک برنامهی تجاری، کارآفرین را مجبور میسازد که به پروژه اقتصادی هدفمندانهتر و دقیقتر نگاه کند.
تحلیلهای رقابتی، مالی و اقتصادی که در برنامهی تجاری وجود دارد، کارآفرین را مجبور میسازد که به فرضیات موفقیت پروژهی اقتصادی، موشکافانهتر نگاه کند.
از آنجا که باید در برنامهی تجاری به تمام زوایای پروژهی اقتصادی توجه شود، کارآفرین راهکارهای عملکردی و نتایج قابل انتظار را برای ارزیابان خارج، تهیه و امتحان میکند.
در برنامهی تجاری اهداف را میسنجد و معیارهای سنجشی برای مقایسه پیشبینیها و نتایج واقعی را فراهم میکند.
برنامهی تجاری تکمیلشده، یک ابزار ارتباطی برای منابع مالی خارجی است. همچنین ابزاری برای راهنمایی پروژهی اقتصادی به سوی موفقیت است.
برنامهی تجاری برای تامین کنندگان منابع مالی، مزایای زیر را دارد:
برنامهی تجاری برای منابع مالی، پتانسیل بازار را به دقت بیان میکند و برای به دست آوردن قسمتی از آن بازار راههایی ارایه میدهد.
با استفاده از بیلانهای مالی احتمالی، برنامه تجاری توضیح میدهد که آیا این پروژه اقتصادی نیاز به دریافت وام دارد یا سود ویژهی خالصی دارد.
برنامه، خطرات بحرانی و موارد مهم را با بحثهای موشکافانه مشخص میکند و شانس موفقیت پروژه اقتصادی را افزایش میدهد.
با نگاه کلی به پروژه، برنامهی تجاری دید کامل و فشردهای از اطلاعات لازم برای ارزیابی مالی و تجاری در اختیار منابع مالی قرار میدهد. ]1[
اسلاید 3 :
طرح تجارى یک صفحهاى
«طرح تجارى» نوشتن مهمترین چیزى است که براى شروع یک کسب و کار باید تهیه کرد. به قولى «طرح تجارى» براى کارآفرین یک نقشهی راه است. اما براى نوشتن یک طرح تجارى باید از کجا شروع کرد؟ «جیم هوران» که خود را یک کارآفرین مىداند، معتقد است که کار، پیچیده، منابع، محدود و وقت، طلاست. جایى براى اشتباهات بزرگ وجود ندارد؛ ولى نوشتن یک طرح تجارى وقت زیادى مىگیرد. لذا جیم هوران روشى نوین براى نوشتن طرح تجارى و برنامهریزى کارى تدوین نمود و این روش را «طرح تجارى یک صفحهاى» نام نهاد.
اسلاید 4 :
اجزای طرح تجاری
اسلاید 5 :
چی؟؟؟
در این قسمت ذهن بر روی ماهیت و چیستی کار متمرکز میشود.
بهتر است با استفاده از تکنیک طوفان ذهنی فردی موضوع را در وسط صفحهای نوشته و هر آنچه به آن مرتبط میشود بر روی کاغذ نوشت. بعد هریک از موضوعات مرتبط را جداگانه در کاغذ دیگری نوشته و سعی کنید باز هم موضوعات مرتبط را پیدا کنید . تا ذهن شما ابعاد دیگری از کار را تداعی کند .
اسلاید 6 :
چرا؟
باید سعى نمود در این قسمت از تکنیک «چرا» استفاده کرد. گاهی آنقدر کار بدیهی به نظر می رسد که هرگز این سؤال پرسیده نمیشود، اما بیشتر مواقع، دانستن دقیق چرایی کار به چگونگی آن کمک شایان ذکری میکند.
اسلاید 7 :
چگونه؟
برای ذهنانگیزی بیشتر از تکنیک «چه میشود اگر» استفاده شود.
اسلاید 8 :
کجا؟
سعی کنید به بعد مکان طرح خود فکر کنید
شاید یادآوری بعد مکانی کار از لحاظ محلی، منطقهای، ملی و یا بینالمللی ایدهی جدیدی را در ذهن شما بوجود آورد.
شرکت شما محلى، منطقهاى، ملى یا بینالمللى است؟
اسلاید 9 :
سعی کنید به بعد مکان طرح خود فکر کنید
شاید یادآوری بعد مکانی کار از لحاظ محلی، منطقهای، ملی و یا بینالمللی ایدهی جدیدی را در ذهن شما بوجود آورد.
شرکت شما محلى، منطقهاى، ملى یا بینالمللى است؟
اسلاید 10 :
کى؟
در اینجا کیستی طرح شما مشخص می شود .
باید تمام ذینفعان طرح را در ذهن خود مرور کرد تا بتوان منافع همه را در طرح لحاظ نمود و بین این منافع تعادل برقرار کرد.
مشترىها چه کسانى هستند؟
همکاران استراتژیک شما چه کسانی هستند؟
چه کسانى مىتوانند نظرات تخصصى و استراتژیک بدهند و در رشد صحیح این فعالیت کمک کنند؟
آیا نمی توان افراد یا سازمانهای دیگری را در طرح ذینفع قرار داد؟