مقاله آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر و دختر کلاس های پنجم ابتدایی و سوم مقایسه ی راهنمایی مختلط و غیر مختلط با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر و دختر کلاس های پنجم ابتدایی و سوم مقایسه ی راهنمایی مختلط و غیر مختلط با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر و دختر کلاس های پنجم ابتدایی و سوم مقایسه ی راهنمایی مختلط و غیر مختلط با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر و دختر کلاس های پنجم ابتدایی و سوم مقایسه ی راهنمایی مختلط و غیر مختلط با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر و دختر کلاس های پنجم ابتدایی و سوم مقایسه ی راهنمایی مختلط و غیر مختلط با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران

تعداد صفحات: 12

چکیده:

هدف: مطالعه ی حاضر با هدف مقایسه ی میزان آمادگی جسمانی دانش آموزان دو گروه مختلط و غیر مختلط انجام شده است. روش شناسی: این مطالعه بر روی 400 دانش آموز دختر و پسر دوره های ابتدایی و راهنمایی روستایی شهرستان فیروزه در استان خراسان رضوی و در سال 1389 انجام شد. نمونه ها از بین کلاسهای مختلط و غیر مختلط، بطور تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و متغیرهای قد، وزن BMI و هفت متغیر آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار گرفت. جهت مقایسه ی داده ها از آزمون t مستقل استفاده شد. یافته ها: یافته ها نشان داد در پسران پنجم ابتدایی، رکورد آزمونهای پرش جفت (p=0/007) و دوی 45 متر (p=0/008) گروه غیر مختلط به طور معنی داری بهتر از گروه مختلط بود. همچنین در گروه دختران نیز رکورد آزمون دوی 540 متر (p=0/00) در گروه غیر مختلط از نظر آماری بهتر بود. در مقطع راهنمایی پسران گروه غیر مختلط به طور معنی داری در نتایج آزمون دوی 540 متر (p=0/037) نسبت به گروه مختلط بهتر بودند و در گروه دختران، در نتایج آزمونهای دو 45 متر (p=0/018) و دو 540 متر (p=0/002) اختلاف معنی داری به نفع گروه غیر مختلط مشاهده شد. بحث و نتیجه گیری: بر اساس یافته های این مطالعه مشخص شد اثر توزیع جنسیتی بر تمام جنبه های آمادگی جسمانی دانش آموزان یکسان نبوده و با توجه به برتری دانش آموزان کلاسهای غیر مختلط در برخی از قابلیتها بویژه استقامت قلبی تنفسی، توصیه می شود به توزیع جنسیتی کلاس های تربیت بدنی توجه بیشتری شده، زمینه ی بهبود قابلیتهای آمادگی جسمانی دانش آموزان کلاسهای مختلط فراهم گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.