مقاله Customer Expectation and Perception of Service Quality in Stateدرowned Banks in Tehran با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Customer Expectation and Perception of Service Quality in Stateدرowned Banks in Tehran با word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Customer Expectation and Perception of Service Quality in Stateدرowned Banks in Tehran با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Customer Expectation and Perception of Service Quality in Stateدرowned Banks in Tehran با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Customer Expectation and Perception of Service Quality in Stateدرowned Banks in Tehran با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: 19

چکیده:

The aim of this study is to examine the service quality from the perspective of bank customers. Service quality is defined as the degree of equality between customers’ expectations and their perceptions of the service received. In this paper, we have used SERVQUAL as a technique to measure service quality in the state-owned banks in Tehran. The aim of this survey is to understand the most important strength and weaknesses of stateowned banks. The results of this study showed that there are service quality gaps between customers’ expectations and their perceptions in six dimensions. Furthermore, the state-owned banks have to take improvement actions in mentioned dimensions.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.