بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word دارای 127 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بررسی به روز رسانی فروشگاه Online
مقدمه:
شما برای خریدن مثلا یک کتاب تخصصی درباره کامپیوتر به چند جا سر میزنید ؟ چقدر برای رفتن به کتاب فروشی ها هزینه می کنید ؟ چقدر از وقت شما در ترافیک و گشت و گذار در پشت ویترین ها هدر می رود ؟ چقدر خسته میشوید ؟ چقدر CO2 تنفس می کنید ؟ و . . .
حال فرض کنید بخواهید آخرین نسخه برنامه winamp را داشته باشید . در عرض 2 دقیقه کار انجام شده است . اتصال به اینترنت ، جستجو در وب و سپس دانلود برنامه مربوطه . خوب کدام راه بهتر است ؟
با طرح جهانی شدن ا قتصاد و گسترش روزافزون آن و پیوستن جوامع مختلف به ا ین طرح، مرز بین کشورها از میان برداشته شده و تجارت جهانی شده است. فضای طبیعی به فضایی مجازی تبدیل گشته و انسان ها بدون در نظر گرفتن مکان و زمان با امکانات پیشرفته روز می توانند معاملات خود را انجام دهند. لذا تجارت الکترونیکی در این عصر یک ضرورت است.
تجارت ا لکترونیکی باعث افزایش سرعت و حجم مبادلات بازرگانی گردیده و بطور محسوسی سبب :
کاهش هزینه خریدار
کاهش هزینه تولید کننده
کاهش خطا در زمان
صرفه جویی درهزینه انبارداری
جذب مشتری بیشتر
حذف واسطه ها
و در نهایت سود بیشتر می شود.
تجارت الکترونیک در جهان یک چیز کاملا ساده و جا افتاده است . اما در ایران بعلل گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست . اما تا آینده نچندان دور اوضاع عوض خواهد شد . اما اگر آن روز بخواهید تازه شروع کنید ، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نمی رسید . پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید .
Domain و Web Hosting:
اولین قدم در راه اندازی یک وب سایت ثبت یک نام سایت اختصاصی ( Domain ) می باشد.
Domain ثبت شده می تواند نام یک شخص و یا یک موسسه ، شرکت ، یا سازمان باشد و برای مثال به شکل www.panchar.com باشد.
هر سایتی پسوندی دارد که با توجه به زمینه فعالیت آن ( وب سایت یک شرکت ، سازمان ، مرکز علمی پژوهشی ، خدمات رایانه ای و اینترنتی ، و عمومی و غیره ) مشخص و ثبت میگردد.
Domain های توسط شرکتهای ثبت Domain که یکی از آنها Online NIC است ثبت میشوند و از ویژگیهای بارز این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
*اعتبار و امنیت Domain های ثبت شده توسط این شرکت
*امکان اختصاص رمز عبور و نام کاربری مخصوص هر Domain ثبت شده
*امکان مدیریت روی Domain ثبت شده و اطلاعات آن
*امکان انتقال Domain ثبت شده به هر سایت دیگر و یا بلعکس بصورت رایگان
*امکان ثبت Domain با پسوندهای مختلف
و بسیاری خدمات دیگر که در اختیار قرار دارد
بعضی از تعرفه های ثبت Domain در سال 1384 (شمسی)(جدول شماره 1)
(هزینه (ریال | پسوند |
90،000 (یکساله) | .net |
90،000 (یکساله) | .com |
90،000 (یکساله) | .org |
190،000 (دو ساله) | .biz |
190،000 (دو ساله) | .info |
640،000 (دو ساله) | .cc |
110،000 (یکساله) | .ws |
180،000 (یکساله) | .us |
جدول شماره 1
دومین مرحله در راه اندازی یک وب سایت اختصاص فضای مورد نیاز جهت اطلاعات وب سایتها است که یکی از مهمترین و حساسترین مسائلی است که برای راه اندازی یک وب سایت باید مد نظر قرار گیرد.
یک سرور شاخص ها و مفاهیم متنوعی را در برمیگیرد که میتوان از هر یک کاربردهای فراوانی را انتظار داشت و همین شاخصها هستند که کیفیت یک وب سرور را تعیین و امکانات بیشتری را در اختیار مدیران سایتها قرار میدهند و مدیران سایتها نیز با استفاده از این امکانات میتوانند خدمات بهتری را به مخاطبین خود ارائه دهند.
در زیر مشخصات یک web Server مناسب برای یک وب سایت وجود دارد:
- High Speed Servers
- Dual Intel® Pentium® 4 CPU 3.0 GHz Processors, 3GB RAM
- 99.6% Server Uptime
- Redhat Linux 9.0
Account Features
Development Features
Apache 1.3.29
PHP 4.3.4
PHPMyAdmin 2.2.5
SSI Support
Mod_PERL 1.24_01
Mod_SSL 2.8.16
DAV 1.0.2
Perl 5.6.0
OpenSSL 0.9.6
Private CGI-BIN
تعرفه میزبانی سایت Web Hosting | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
جدول شماره 2
شما میتوانید برای تهیه Domain و Hosting webبه شرکتهای که به این منظور ساخته شدند مراجع کنید. همچنین در وب سایتهای این شرکتهای میتوانید بصورت آنلاین این کار را انجام دهید.
نرم افزاری برای مدیریت فروشگاه آنلاین:
حالا ما به یک نرم افزار برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود نیاز داریم .از جمله این نرم افزارها میتوان osCommerce ,CubeCartو Zen cartرا نام برد. یکی از بىنظیر و قدرتمندترین این نرم افزارها نرم افزار کد باز OsCommerce میباشد که به زبان انگلیسی است.اما ما با جامعه ایرانی سروکار داریم که به زبان انگلیسی تسلت کامل ندارن. ما میتوانیم توسط نرم افزارکد باز FarsiCommerce که نسخه کاملا فارسی نرم افزار osCommerce بوده این مشکل را برطرف کنیم.
OSCommerce :
پروژه osCommerce براى اولین بار توسط Harald Ponce de Leon در مارس سال 2000 میلادى با انتشار عمومى آغاز شد. برنامهاى که در آن زمان به انتشار عمومى رسید در واقع یک نمونه منبع مطالعه درباره چگونگى کارکرد یک سیستم خرید اینترنتى بود. پس از آن پروژه در یک محیط درحال رشد و توسعه (Sourceforge) قرار گرفت و امکاناتى ایجاد شد که یک تیم فعال از کاربران که داراى اهداف یکسانى بودند روى پروژه شروع به کار کردند.
در دسامبر سال 2001 میلادى پروژه از نام قدیمى خود (Exchange) به نام فعلى خود (OSCommerce) تغییر نام داد نام جدید برگرفته از دو کلمه تجارت الکترونیک (e-commerce) و دنیاى کدباز (OpenSource) بود.
osCommerce با بهرهگیرى از یک انجمن فعال و تیم اختصاصى و همچنین پشتیبانى شرکتهاى بزرگى مانند Sourceforge, Sunsite, Google و دیگر مردم توانسته است امروز به عنوان بهترین سیستم ایجاد فروشگاه الکترونیکى شناخته شود و فلسفه کدباز بودن پروژه هزاران نفر از سراسر جهان را مشتاق مىکند که به توسعه و پیشرفت پروژه کمک کنند. ما امروز به آینده مىاندیشیم و به طرف یک Framework تجارت الکترونیک که سازگار با نیازهاى جامعه ایرانى باشد حرکت مىکنیم که این محیط نه تنها براى راهاندازى و نگهدارى آسان است بلکه مدیر فروشگاه را قادر مىسازد که یک محیط دوستداشتنى را براى مشتریان خود آماده کند.
Farsi Commerce:
اینک با بهرهگیرى از امکانات osCommerce و تغییراتى که براى سازگارى با زبان فارسى در کدهاى آن داده شده این امکان را مهیا میسازد که شما به راحتى با استفاده از این برنامه اقدام به ایجاد و نگهدارى فروشگاه خود برروى اینترنت کنید. تغییراتى که در برنامه ایجاد شده فقط در جهت سازگارى کامل آن با زبان فارسى و محیط تجارت الکترونیک ایران مىباشد البته لازم به ذکر است که امکانات جدید دیگرى هم به برنامه اضافه گردیده که شما با استفاده از این برنامه احساس امنیت بیشترى خواهید کرد.
این پروژه به هرشخص حقیقى این اجازه را میدهد که با کمترین تلاش و بدون هیچ هزینه یا دستمزدى و بدون داشتن اطلاعات اضافى فروشگاه الکترونیکى مستقل و متفاوت خود را برروى اینترنت ایجاد و نگهدارى کند.
FarsiCommerce یک محیط تجارت الکترونیکى کدباز را محیا مىکند که به همراه زبان برنامهنویسى قدرتمند PHP و وب سرور پایدار Apache و همچنین پایگاه داده سریع MySQL بهترین را به شما عرضه مىکند.
FarsiCommerce مىتواند برروى هر وب سرورى که قابلیت اجراى اسکریپتهاى PHP را دارد و همچنین درهر محیطى که از PHP و MySQL پشتیبانى مىکند اجرا شود. حال این محیط مىخواهد لینوکس باشد یا سولاریس یا مکینتاش و یاحتى ویندوز.
FarsiCommerce یک برنامه کاملا مجانى بدون هیچ هزینه اضافى مىباشد و تحت لیسانس عمومى GNU منتشر شده است. هیچ محدودیتى در FarsiCommerce وجود ندارد این سخن به این معنى است که تعداد شاخهها, محصولات, سفارشها, مشترىها و غیره بدون محدودیت مىباشد. لیسانس عمومى GNU به شما این اطمینان را مىدهد که FarsiCommerce همواره آزاد و مجانى خواهد بود و همه کارهایى که پایه آنها FarsiCommerce است چه موژولهاى نوشته شده براى آن و چه برنامههاى تجارت الکترونیک دیگر همه و همه تحت این لیسانس خواهند بود.
مشخصات برنامه:
با توجه به اینکه FarsiCommerce هنوز در دست توسعه است و طرحهاى زیادى وجود دارد که باید اجرا شده و آماده گردد ولى نسخه فعلى که به انتشار عمومى رسیده است با توجه به مشخصات زیر مىتواند نسخه قابل اعتمادى باشد:
v عملکرد عمومى:
v نصب و راهاندازى:
v طرح و قالبندى:
v عملکرد و تحول مدیریتى:
v عملکرد بخش مشتریان:
v عملکرد بخش محصولات:
v عملکرد بخش پرداخت هزینه:
v عملکرد بخش حمل و نقل:
v عملکرد بخش مالیات:
v امکانات زبان فارسى:
روشهاى دیگر پرداخت هزینه به خصوص روشهاى متداول در ایران (استفاده از کارتهاى شبکه شتاب) به زودى به این نرم اضافه میشود.
مراحل نصب FarsiCommerce:
برای دریافت فایل setup، FarsiCommerce شما میتوانید سری به وب سایت www.persianoc.com زده و فایل Zip این برنامه را دریافت کنید.
فروشگاه اینترنتی پیشرفته:
دراین نوع فروشگاهها، کالاها و یا خدمات میتوانند دارای یک سری گزینههایی باشند به نحوی که بر قیمت نهایی تاثیر گذاشته و یا قیمت نهایی وابسته به انتخاب چندین گزینه از سوی مشتری باشد. به عنوان مثال در فروش کامپیوتر که نیاز به انتخاب16 گزینه مختلف برای سفارش دهی می باشد، بسته به انتخاب انواع قطعات، قیمت نهایی نیز تغییر می کند. فروش بیمه، نصب شبکه، طراحی وب سایت، کامپیوتر و ... از این دسته اند. لازم به توضیح است که پرداخت وجه کالای خریداری شده نیز میتواند به صورت الکترونی باشد به این صورت که مشتری پس از انتخاب و سفارش اقدام به پرداخت وجوه نموده و پس از اطلاع و ثبت کالا از طرف فروشنده ارسال شود. که این سیستم در فروشگاه های اینترنتی قابل پیاده سازی است.
نحوه ی انجام کار:
اطلاعات لازم جهت عملیاتی کردن سفارش شما :
1-JPEG لوگو (آرم) شرکت در فرمت
2- رنگ غالب مخصوص شرکت () اختیاریCorporate Colors3- آدرس وب سایت شرکت اختیاری .URL
4- رزومه موسسه طرف قرارداد، شامل تمامی توضیحات لازم برای معرفی موسسه و محصولات تولیدی و یا خدمات آن، در فایل word (در صورت نیاز موسسه) و هرگونه ایدهای در مورد نحوه طراحی و اجرا این اطلاعات باید بر روی CD و یا به صورت FTP ظرف یک هفته بعد از انعقاد قرار داد به شرکت فن آوران اطلاعات پاساد داده شود.
تصاویر تبلیغاتی بر روی سایت نشریه:
تبلیغات شما به صورت تصاویرى در ابعاد زیر : 1- 60x468 پیکسل در بالای صفحات اصلی یا داخلی
2- 70x120 در سمت چپ صفحات اصلی و داخلی به صورت تک تصویر و یا انیمیشن (با فرمت GIF) و یا به صورت Flash نمایش داده می شود.- حجم تصاویر تبلیغاتی شما میتواند حداکثر 20 کیلوبایت باشد.
- به ازای هر 50,000 بار نمایش و یا 1,500 بار کلیک، میتوان تصاویر تبلیغاتی را تغییر داد. این تصاویر را میتوانید با توجه به تعداد نمایش و یا کلیک درخواستی از ابتدا در اختیار سایت قرار دهید و یا در حین پخش با توجه به درخواست، تصاویر تبلیغاتی شما را تغییر خواهیم داد.
- تصاویر تبلیغاتی شما پس از تایید بر روى سایت قرار خواهند گرفت.
همچنین گروه تبلیغات شرکت فن آوران اطلاعات پاساد نیز میتواند طبق سفارش برای شما نیز تصاویر تبلیغاتی آماده سازد.
نحوهی کنترل تبلیغات :- براى هر یک از تبلیغ دهندگان در مجموعه سایتهای شرکت پاساد ، یک شناسه کاربرى و کلمه عبور به منظور ورود به سیستم تبلیغات سایت تخصیص داده می شود. تبلیغ دهندگان پس از ورود به سیستم میتوانند تعداد نمایش، تعداد کلیک و به طور کلی گزارش کارکرد تبلیغشان را ببینند.
تعرف های تبلیغات روی سایت :
1- پخش بنر تبلیغاتی شرکت ها در صفحهی اصلی سایت با ابعاد60X 468 پیکسل 1.800.000 ریال (به صورت چرخشی).
2- پخش بنر تبلیغاتی شرکت ها در صفحهی داخلی سایت با ابعاد 60X 468 پیکسل 600.000 ریال (به صورت چرخشی).
3- پخش بنر تبلیغاتی شرکت ها در صفحه اصلی سایت با ابعاد 120X70 پیکسل 400.000ریال ( به صورت چرخشی) . 4- پخش بنر تبلیغاتی شرکت ها در صفحه ی داخلی سایت با ابعاد 120X70 پیکسل 200.000ریال ( به صورت چرخشی) .
تعرف های تبلیغات روی سی دی :1- پخش بنر تبلیغاتی در داخل سیدی ماهیانه : 500.000 ریال .
2- درج تبلیغ شرکت بر روی لیبل سیدی ماهیانه با تیراژ 7 هزار نسخه در ماه :5.000.000 ریال.
لازم به ذکر است مشتریانی که به صورت سه ماه ، شش ماه ،سالیانه قرارداد ببندند و یا همزمان در سایت و سیدی تبلیغ داشته باشند از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.
تعرف های تبلیغات فروشگاه اینترنتی:تعرفه های این خدمات بسته به نوع سفارش و کار و حجم و امکانات فروشگاه تعیین می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 8319038-8319048 -021 و 09123760105 تماس بگیرید.
اما یک راه حل تازه برای تبادلات مالی در فروشگاههای اینترنتی ایرانی و آنهم اینکه جدیدا شرکت رهنما به کمک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سرویس پرداخت در محل (Cash on Delivery) را راه اندازی کرده است. در سایت شرکت رهنما در قسمت راه کارها و در قسمت خرید اینترنتی با این عنوان که قفل تجارت الکترونیک در ایران باز شد به راه حلهای پرداخت در اینترنت به صورت ریالی و دلاری می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پرداخت و signebiz مراجعه نمایید.
البته پر واضح است که مشکل تجارت الکترونیک در ایران منحصر به پرداخت نمی شود بلکه مشکلاتی بیش از این مساله وجود دارد که آخرین آن پرداخت مبلغ کالا می باشد. در اینجا به برخی از این مشکلات به صورت بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word
فهرست وار پرداخته می شود:. اولین مساله که در ایران با آن مواجه هستیم مساله فرهنگ استفاده از اینترنت است.
. بعد از آن جذب مشتری.. تامین کالاها به صورتی که اطلاعات مربوط به کالاها به روز باشد.
. حمل و نقل کالا با کیفیت مناسب.. و در پایان مساله پرداخت.
صد البته حل شدن مشکل پرداخت اینترنتی می تواند کمک شایانی به پیشرفت این رشته مهم در کشور نماید؛ اما این همه ماجرا نیست. به امید اینکه این موانع از سر راه برداشته شود تا شاهد شکوفایی تجارت الکترونیک در ایران باشیم؛ که این خود عامل شکوفایی اقتصادی ایران خواهد شد.
صدور کارتهای اعتباری
در حال حاضر هر چه به پیش می رویم نیاز به کارتهای اعتباری برای خرید از اینترنت بیشتر می شود. افراد نسبتا زیادی هستند که می خواهند بدانند چگونه می توان این کارتهای اعتباری را تهیه کرد. در اینجا چند سایت معرفی می شود که در این زمینه فعالیت می کنند.سایت pars pay
این شرکت دو نوع کارت ارایه می دهد:*کارت خرید غیر حضوری (غیر قابل شارژ) :
- فقط با $ - کارت بدون نام- ظرفیت دلاری
- آماده تحویل حداقل ماه اعتبار*کارت خرید غیر حضوری (قابل شارژ) :
- فقط با $ - کارتی به نام خودتان- بدون سپرده اولیه
- بدون محدودیت کارکرد- قابلیت شارژ به دفعات نامحدود
- ارایه صورت وضعیت کارت- راهنمای استفاده از کارت
- سایر خدمات تجارت الکترونیکی علاوه بر اینها در این سایت می توانید اطلاعاتی در مورد تجارت الکترونیک و پرداخت غیر مستقیم دریافت نمایید.
چه نکاتی را به هنگام خرید Online باید به خاطر داشت؟
برای انجام یک خرید مطمئن از طریق اینترنت رعایت برخی نکات بسیار مهم است . در اولین مرحله انتخاب یک فروشگاه که در مورد آن شناخت داریم یا انجام تحقیقات لازم قبل از خرید می تواند به انتخاب درست کمک کند . فروشگاههای معتبر عموما آدرس پستی ، تلفن و مشخصات خود را بطور دقیق برروی وب سایتشان معرفی می کنند . بررسی این مشخصات و تطبیق آنها با سایتهایی که دارای بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word
فهرستی از لیستهای شکایت علیه سایتهای اینترنتی (مانند bbb.org) هستند برای درک وضعیت سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد . همچنین بررسی گواهی اعتبار سایت که نشان دهنده همکاری فروشگاه با سایتهای دارای برنامه حفظ امنیت خریداران می باشند نیز دارای اهمیت است . بعد از انتخاب فروشگاه مطالعه و بررسی دقیق شرایط و تعهدات اطلاعات لازم در مورد نحوه ارسال کالا ،زمان ارسال ، قابلیت بازپس فرستان خرید و نحوه محاسبه پول برگشتی ، نحوه تبدیل ارز و هزینه های مربوطه به آن نیز ضروری است . حتما آدرس پست الکترونیکی و تلفن واحد پشتیبانی خریدار را داشته باشید . باید دقت شود که آیا خرید از یک فروشگاه و یا شرکت انجام می گیرد یا از طریق یک فروشنده و یک سایت حراجی. زیرا حقوق شما در قبال خرید از یک فروشنده شخصی و یا یک شرکت و فروشگاه متفاوت است . در سیستم پرداخت بوسیله کارتهای اعتباری صادر کنندگانی مانندMaster card & Visa فروشندگان و پذیرندگان این کارتهای اعتباری را ملزم کرده اند که دارندگان کارت ها را از کلیه مسئولیت ها در قبال خریدها مبرا سازند. از امنیت سایتی که اطلاعات کارت خود را در آن وارد می کنید کاملا مطمئن شوید . برای این منظور می توانید به شروع آدرس سایت (URL) دقت نمائید چنانچه این آدرس با https:// آغاز شده باشد می توانید از امنیت ارسال اطلاعات کارت اعتباریتان مطمئن گردید با این وجود اگر همچنان احساس امنیت در انتقال اطلاعات کارت خود را ندارید از طریق تلفن یا فاکس جهت ارسال آن اقدام نمائید . اگر از طریق سایتی که از شما می خواهد نام و رمز عبور برای خرید ایجاد نمایید از این رمز عبور باید با دقت حفاظت نمائید و هرگز آن را در اختیار شخص ثالث قرار ندهید . پس از انجام هر خرید اطلاعات مربوط به خرید و آدرس سایت محل خرید را نگهداری نمائید . اکثر سایتها بعد از انجام معامله یک نامه الکترونیکی که در آن جزئیات خرید مانند قیمت ، تعداد و ... درج شده به آدرس الکترونیکی شما خواهند فرستاد این نامه ها را چاپ کرده و نگهداری نمائید .
بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word
فهرست
چکیده: 4
مقدمه: 4
Domain و Web Hosting. 5
نرم افزاری برای مدیریت فروشگاه آنلاین. 11
OSCommerce: 12
Farsi Commerce. 12
مشخصات برنامه. 13
مراحل نصب FarsiCommerce. 16
آموزش بارگذاری فایل از طریق FTP. 18
1-لینک ارتباطی آدرس FTP اصلی و طریقه ورود 18
2- معرفی و آموزش یک نرم افزار برای FTP. 19
Ace FTP3. 19
یک راه سریعتر برای بارگذاری فایلهای فشرده در سایت. 22
مراحل Install برنامه بر روی سایت: 25
بخش فروشگاه 34
بخش ابزار مدیریت 38
بخش تنظیمات. 42
فروشگاه من 42
مقادیر حداقل. 42
حداکثر مقادیر. 42
حمل و نقل/بسته بندی. 42
بررسی به روز رسانی فروشگاه Online با word
فهرست محصولات. 43
فروشگاه 43
شاخه ها / محصولات. 43
خصوصیات محصولات. 46
سازندگان. 49
نظرات. 50
فوق العاده ها 51
محصولات آینده 53
ماژول ها 55
مشتری ها 58
مشتری ها 58
سفارشات. 60
مناطق/ مالیات ها 63
مقادیر محلی. 63
واحدهای پولی. 63
وضعیت سفارشات. 65
گزارشات. 65
محصولات نمایش یافته. 65
محصولات خریداری شده 66
مجموع سفارشات مشتری ها 66
ابزار. 67
پشتیبان گیری از Db. 67
مدیریت بانرها 68
مدیریت فایل. 71
ارسال ایمیل. 71
مدیریت خبرنامه. 71
مشخصات سرور. 73
افراد آنلاین. 73
مدیریت کلاهبرداری و تقلب کارت اعتباری..................................................56
مدیریت سرویس دیسک وخطر.................................................................56
راه حل های تصمیم مدیریت...................................................................56
سرویس شناسایی آدرس......................................................................57
چک شدن شماره شناسای کارت...............................................................57
گرفتن کارت اعتباری دراینترنت..............................................................57
بدست آوردن یک حاب بازرگان................................................................57
طرح معاملات اینترنتی.........................................................................57
یکپارچه سازی پروسه ی معاملات در سایت شما...........................................58
مدل مرجع OSI ...............................................................................90
ATM و ISDN پهن باند.....................................................................90
مدل مرجع B-ISDN ATM ................................................................93
دورنمای ATM ...............................................................................96
لایه شبکه در شبکه های ATM .............................................................97
قالبهای سلول...................................................................................99
برقراری اتصال...............................................................................101
شبکه محلی ATM ..........................................................................123