تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل آمیخته بازاریابی لیگ برترتیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هفت رکن مهم آمیخته بازاریابی که اساس علم بازاریابی را تشکیل می دهد شامل هفت عنصرتبلیغات، محصول، قیمت، مکان، کارکنان ومدیران، امکانات و تجهیزات و روابط عمومی می باشد . در همین راستا پژوهش حاضر با در نظر گرفتن هفت عامل فوق با هدف تحلیلآمیخته بازاریابی در لیگ تیراندازی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان حاضر در لیگ انجام شد . تحقیق حاضر توصیفی و از نوعپیمایشی، که به لحاظ هدف کاربردی است . برای انجام این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته ای بر اساس مقیاس 5 گزینه ایی لیکرت برای توصیف عوامل آمیخته بازاریابی دو بعد وضعیت موجود با ضریب پایایی 89/43 و مطلوب با ضریب پایایی 97/53 استفاده شده است . با توجه به محدود بودن جامعه آماری تمامی جامعه مورد برسی قرار گرفت و نمونه گیری انجام نشد . از میان 63 پرسشنامه ایی که در بینمدیران و کارشناسان تیراندازی در کشور توزیع شد، 50 پرسشنامه تکمیل و عودت داده شد . پس از جمع آوری داده ها، در راستای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری SPSS استفاده شد . برای آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون کولموگروف اسمیرنوف یک گروهی، آزمون - t مستقل، آزمون t وابسته، آزمون U مان ویتنی و آزمون ویلکاکسون استفاده شده است . نتایج این پژوهش حاکی از آن است که بین وضعیت مطلوب و موجود مؤلفه های آمیخته بازاریابی از قبیل تبلیغات، قیمت، مکان، امکانات و تجهیزات و روابط عمومی تفاوت معنی داری وجود دارد . ولی در مؤلفه های کیفیت خدمات و محصول و کارکنان و مدیران در دو وضعیت مطلوب و موجود اختلاف معنی داری مشاهده نشد .