مقاله ارائه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ سازمانی مطالعه موردی: شرکت مخابرات خراسان رضوی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ سازمانی مطالعه موردی: شرکت مخابرات خراسان رضوی با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ سازمانی مطالعه موردی: شرکت مخابرات خراسان رضوی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ سازمانی مطالعه موردی: شرکت مخابرات خراسان رضوی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ سازمانی مطالعه موردی: شرکت مخابرات خراسان رضوی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در این مقاله ارتباط بین فرهنگ سازمانی و الگوهای تدوین استراتژی مورد مطالعه قرار میگیرد و به بررسی تناسب فرهنگی سازمانی با الگوهای تدوین استراتژی در شرکت مخابرات خراسان رضوی پرداخته میشود.پژوهش حاضر کاربردی ، اکتشافی و توصیفی تلقی می شود و به روش میدانی داده های تحقیق گردآوری شده است. جامعه آماری این پژوهش 1111 نفر از کارکنان شرکت مخابرات خراسان رضوی است. نمونه گیری به روش نمونه گیری طبقه ای انجام و با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه 222 نفر به دست آمد . برای شناخت ویژگی های فرهنگ سازمانی براساس مدل هافستد پرسشنامه ای با 25 سوال استفاده شد. پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ 27% بدست آمده است . وبرای شناخت رویکردهای شهودی و عقلایی پرسش نامه ای براساس تئوری اشنایدر و بارسو با 11 سوال استفاده و پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ 22 % بدست آمده است.فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات بیشتر مردگراست تا زن گرا ، بیشتر جمع گراست تا فرد گرا ، دارای توزیع قدرت عادلانه و دارای اجتناب از عدم اطمینان بسیار بالاست. از لحاظ گرایش به رویکردهای اجتماعی،کارکنان به مدل کنترلی گرایش دارند.بین فرهنگ سازمانی و گرایش به رویکردهای اجتماعی همبستگی معناداری وجود دارد.در شرکت مخابرات فرهنگی غیر منعطف یعنی جمع گرا ، مرد گرا ، دارای ابهام گریزی و فاصله ی قدرت زیاد و رویکرد اجتماعی عقلاییحاکم می باشد . بنابراین الگوی تدوین استراتژی کنترلی جهت مدیریت شرکت مناسب می باشد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.