بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزاندوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خا


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزاندوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خاص و عادی تهران با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزاندوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خاص و عادی تهران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزاندوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خاص و عادی تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزاندوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خاص و عادی تهران با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه میزان باور به دنیای عادلانه، خودشیفتگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم مدارس غیر انتفاعی، خاص و عادی تهران در سال تحصیلی 95-94 به مرحله اجرا درآمد. برای رسیدن به اهداف مورد نظر، از روش تحقیق توصیفی از نوع علی- مقایسه ای استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه سه آموزش و پرورش شهر تهران بود که بر اساس آمار کارگزینی اداره آموزش و پرورش این منطقه، تعداد 874 نفر را در بر می گرفت که از این تعداد، 267 نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. داده ها با استفاده از سه پرسشنامه باور به دنیای عادلانه، پرسشنامه خودشیفتگیو پرسشنامه انگیزش پیشرفت تنظیم شدند. روایی پرسشنامه با استفاده از نظر اساتید، صاحبنظران، کارشناسان آموزش تأیید گردید و پایایی آن از طریق محاسبه آلفای کرونباخ 0/92 بدست آمد. همچنین از آزمون تحلیل واریانس، آزمون t مستقل، آزمون معناداری ضرایب همبستگی و رگرسیون چندگانه به شیوه همزمان برای بررسی سؤالات پژوهش استفاده شد. نتایج نشان داد بین میانگین نمره باور به دنیای عادلانه، شخصیت خودشیفته و انگیزش پیشرفت دانش آموزان مدارس دولتی، غیر انتفاعی و خاص تفاوت معنادار وجود ندارد. همچنین نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که شخصیت خود شیفته در تبیین و پیش بینی نمره انگیزش پیشرفت دانش آموزان نمونه به صورت معکوس، و باور به دنیای عادلانه به صورتمستقیم و معنادار نقش دارند


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.