مقاله بررسی تجربی تاثیر درصد و دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتور پیکان انژکتوری 1600 سی سی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تجربی تاثیر درصد و دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتور پیکان انژکتوری 1600 سی سی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تاثیر درصد و دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتور پیکان انژکتوری 1600 سی سی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تاثیر درصد و دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتور پیکان انژکتوری 1600 سی سی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تاثیر درصد و دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتور پیکان انژکتوری 1600 سی سی با word :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: سومین همایش موتورهای درونسوز

تعداد صفحات: 11

چکیده:

بازگردانی گازهای اگزوز (Exhaust Gas Recirculation) یک روش متداول جهت کاهش آلاینده N0x است. در این مقاله اثر روشEGR بر روی عملکرد و میزان نشر آلاینده های خروجی پیکان انژکتوری بررسی شده است. ابتدا عملکرد کلی و سطوح آلایندگی موتور بدون تزریق EGR بررسی گردیده و پس از طراحی و ساخت مدار EGR متناسب با موتور بر اساس استاندارد ISO-5167-1، تاثیر درصدهای مختلف EGR بر کاهش آلاینده NOx در شرایط معمول کارکرد موتور، و اثرات منفی کاربرد این روش بر سایر آلاینده ها و عملکرد موتور بطور تجربی مورد بررسی قرار گرفت. داده های آزمایش نشان دادند که مقدار 6 تا 10 درصد EGR سرد، ضمن حفظ بهتر عملکرد موتور و سایر آلاینده ها، می تواند موجب کاهش 17 تا 32 درصدی آلاینده NOx منتشره از موتور فوق الذکر گردد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.