مقاله سنجش عوامل تاثیرگذار بر اخلاق و مسوولیت اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجاز با تاکید بر استراتژی های مدیریت شبکه ای با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش عوامل تاثیرگذار بر اخلاق و مسوولیت اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجاز با تاکید بر استراتژی های مدیریت شبکه ای با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش عوامل تاثیرگذار بر اخلاق و مسوولیت اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجاز با تاکید بر استراتژی های مدیریت شبکه ای با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 0
محل انتشار: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات: 12
چکیده:
دسترسی ارزان و سریع به افراد وگروهها در جهان شبکهای و ترویج افکار، عقاید و ایدهها در بستر شبکههای اجتماعی مجازی باعث شده که افراد حاضر در این شبکهها در مقابل حجم گستردهای از عقاید و افکار پالایش نشده قرار گیرند. مقاله حاضر در جهت روشن سازی اصطلاح مسئولیتاجتماعی واخلاق مداری با توجه به فاکتورهای نفوذ در حوزه شبکه های مجازی نوشته شده است. در این مقاله ضمن بیان ضرورت و اهمیت اخلاق، ریشههای فردی و اجتماعی، آثار آن بر رفتار فرد و جامعه در شبکههای مجازی آنلاین مورد بحث قرار گرفته است، سپس عوامل موثر بر اخلاق و مسئولیت اجتماعی مانند بررسی ویژگیهای شخصیتی فرد بر تصمیم- گیریها، میزان تاثیر پذیری فرد از عوامل و فاکتورهای مختلف در این شبکه ها و چگونگی هماهنگی تصمیمات مدیران در راستای هدایت افراد به سمت ارزشها وکاهش اثرات منفی این شبکهها تحلیل شده است. نوع پژوهش حاضرتوصیفی تحلیلی است. به منظور سنجش میزان تاثیر پذیری افراد، پرسشنامهای در شبکه های اجتماعی توزیع شده و نمونهموردی حاوی 437 کاربر این شبکه ها مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته اند تجزیه و تحلیل آماری دادههای کمی پرسشنامه با استفاده از ابزارهای آماری Spss و Excel انجام شده، پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرنباخ و مبنای ارزشگذاری بر اساس طیف 5 گزینهای لیکرت صورت پذیرفته است.