رابطه گرایش به کار آفرینی و ادراک ازعملکرد درکسب وکارهای کوچک شهریاسوج با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

رابطه گرایش به کار آفرینی و ادراک ازعملکرد درکسب وکارهای کوچک شهریاسوج با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه گرایش به کار آفرینی و ادراک ازعملکرد درکسب وکارهای کوچک شهریاسوج با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه گرایش به کار آفرینی و ادراک ازعملکرد درکسب وکارهای کوچک شهریاسوج با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه گرایش به کار آفرینی و ادراک ازعملکرد درکسب وکارهای کوچک شهریاسوج با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف رابطه گرایش به کارآفرینی و ادراک از عملکرد در کسب و کارهای کوچک شهر یاسوج به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان کسب و کارهای کوچک شهر یاسوج به تعداد 190 نفر تشکیل داده اند که از این تعداد با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 123 نفر برای شرکت در پژوهش حاضر انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل دو پرسشنامه گرایش به کارآفرینی ایمانی پور و زیودار (1387) با 28 گویه و پرسشنامه محقق ساخته ادراک از عملکرد سازمانی با 29 گویه بوده که براساس مقیاس 5 درجه ای لیکرت تدوین گردید. به منظور تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از آمار توصیفی شامل میانگین، درصد، انحراف معیار و فراوانی و آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی، رگرسیون گام به گام و تحلیل واریانس چند راهه استفاده شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یافته ها نشان داد که بین گرایش به کارآفرینی و ابعاد آن با ادراک از عملکرد سازمانی (05/0>,p79/0r=)، بعد ساختار منعطف با ادراک از عملکرد (05/0>,p75/0r=)جو سازمانی اثربخش با ادراک از عملکرد (05/0>,p69/0-r=) فرهنگ پشتیبان و محرک خلاقیت و نوآوری با ادراک از عملکرد (05/0>,p75/0r=) و قابلیت و انگیزش کارکنان با ادراک از عملکرد (05/0>,p69/0-r=)رابطه معنادار وجود دارد.از بین ابعاد گرایش به کارآفرینی در گام اول فرهنگ پشتیبان ومحرک خلاقیت و نوآوری و در گام دوم علاوه بر فرهنگ پشتیبان و محرک خلاقیت و نوآوری بعد ساختار منعطف توان پیش بینی عملکرد سازمانی را دارا بود. بین نظرات پاسخگویان بر حسب عوامل جمعیت شناختی در دو بعد گرایش به کارآفرینی و ادراک از عملکرد تفاوت معناداری مشاهده نشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.