بررسی مشکلات هویتی دختران نوجوان و رابطه آن با اختلالات خوردن در دبیرستانهای شهر تهران با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی مشکلات هویتی دختران نوجوان و رابطه آن با اختلالات خوردن در دبیرستانهای شهر تهران با word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مشکلات هویتی دختران نوجوان و رابطه آن با اختلالات خوردن در دبیرستانهای شهر تهران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مشکلات هویتی دختران نوجوان و رابطه آن با اختلالات خوردن در دبیرستانهای شهر تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مشکلات هویتی دختران نوجوان و رابطه آن با اختلالات خوردن در دبیرستانهای شهر تهران با word :


سال انتشار : 1393

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی

تعداد صفحات : 21

چکیده مقاله:

به رغم توجه دراز مدتی که در علت یابی اختلالات خوردن صورت گرفته، تحقیقات زیادی در مورد این فرضیه که مشکلات هویتی وعدم دستیابی به هویتی مسنجم می تواند زمینه ساز بروز اختلالات خوردن در نوجوانان شود، صورت نگرفته است. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه مشکلات هویتی با اختلالات خوردن در دختران نوجوان دبیرستانهای شهر تهران بود. بدین منظور تعداد 400 دانش آموز دختر دبیرستانی از شهر تهران به ELS - EOM شیوه تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه گسترش یافته سنجش عینی هویت من و (سنجش TR - IV - DSM)، پرسشنامه محقق ساخته تشخیص اختلالات خوردن بر اساسQ 6 -EDE پرسشنامه بررسی اختلالات خوردن شاخص توده بدنی استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون خی دو و آزمون معنادار بودن همبستگی انجام گرفت. نتایج نشان داد که بین افراد مبتلا به اختلالات خوردن و افراد بدون اختلال خوردن در انواع سبک های هویت عقیدتی و بین فردی تفاوت معناداری وجود ندارد. سبک هویت سردرگم در دختران نوجوان با اختلالات خوردن آنان رابطه مثبت معنادار دارد. سبک هویت زودرس دختران نوجوان فقط با اختلالات نامعین خوردن رابطه مثبت معنادار دارد. هم چنین سبک هویت دیررس دختران نوجوان با اختلالات خوردن آنان رابطته مثبت معنادار دارد. اما شواهدی در تایید این فرضیه که سبک هویت موفق در دختران نوجوان با اختلالات خوردن آنان رابطه منفی دارد، به دست نیامد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.