مقاله بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
تعداد صفحات: 16
چکیده:
بیمه عمر هم بدلیل حمایت مالی خانواده پس از فوت سرپرست ان و هم بدلیل ویژگی پس اندازی بسیار مفید است عوامل بازاریابی بی شک درمیزان گرایش مردم به خرید این بیمه نامه ها بسیار موثرند با انجام مطالعات مقدماتی محققعناصر آمیخته بازاریابی خدمات و مولفه های گرایش بخ رید این بیمه نامه ها را درمشتریان جهت خرید لحاظ می کند و برآن است تا به این سوال که آیا بین عوامل بازاریابی و گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دیدگاه مشتریان رابطه وجود دارد یا خیر پاسخ گوید برای پاسخگویی به سوال مذکور فرضیاتی تدوین و اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسشنامه تحلیل گردید. نتایج حاصل ازآزمون آماری پیرسون نشان دهنده وجود رابطه معنی دار بین عوامل آمیخته بازاریابی و گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دیدمشتریان بوده که شدت همبستگی بین شواهد فیزیکی و گرایش به خرید 48/7 بیشترین میزان است جهت رتبه بندی عوامل تاثیر گذار نیز از آزمون فریدمن استفاده شد که عامل قیمت گذاری با میانگین 6/56 دررتبه اول قرارگرفت درپایان براساس نتایج آزمون فرضیه ها پیشنهاداتی در جهت بهبود عوامل بازاریابی موثر برگرایش به خرید بیمه های عمر ارایه گردید.