مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی غرب گیلان با استفاده از مدل استراتژیک SWOT با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی غرب گیلان با استفاده از مدل استراتژیک SWOT با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی غرب گیلان با استفاده از مدل استراتژیک SWOT با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی غرب گیلان با استفاده از مدل استراتژیک SWOT با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی غرب گیلان با استفاده از مدل استراتژیک SWOT با word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک
تعداد صفحات: 13
چکیده:
گردشگری صنعتی است که توسعه آن نیازمند شناخت و آگاهی کافی از مسائل و عوامل مؤثر اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگیدر هر منطقه است . سواحل مکران درمنتهی الیه جنوب شرقی ایران و در یک محیط بکر دور از هیاهوی شهرهای پرجمعیت وشلوغ کشور قرار دارد و با توجه به ویژگی های محیطی، جاذبه هایفرهنگی و انسانی آن سواحل مکران با وجود انواع مزیتهایگردشگری شامل: جاذبه های طبیعی،فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و نزدیکی به کشورهای حوزه و همین طور برخوداری ازمنطقه آزاد تجاری – صنعتی می تواند با مدیریت و برنامه ریزی علمی به قطب توریستی مهمی درسطح منطقه تبدیل گردد و یکیاز محورهای مهم گردشگری کشور باشددر این تحقیق از روش ماتریس (SWOT) برای سواحل گیلان مورد ارزیابی قرار میگیرد . نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید ها در این روش بنای کار می باشد . تکنیک SWOT براین اصل استوار است هرپدیده در محیط رقباتی تحت تاثیر شرایط داخلی وبیرونی قرار دارد . در واقع تحلیل قوت ها و ضعف ها درمحیط درونی و تحلیلفرصت ها و تهدید ها از محیط بیرونی جریان نظام مند است . تحلیل های حاصل نشان می دهد که این سواحل علی رغمبرخورداری از ظرفیت تبدیل شدن به یک منطقه نمونه مدلگردشگری ، تعدد تصمیم گیران و مسایل مدیریتی، کمبود زیرساخت ها و ضعف تبلیغات را به عنوان موانع اساسی در راه رسیدن به این هدف در مقابل خود دارد . با این حال، وجود زمینهاشتغال زایی، درآمد ارزی و سرمایه مهمترین فرصتها و وجود آثار تاریخی، جاذبه های ورزشی – تفریحی وبرخورداری از سواحلشنی و جذابیت های طبیعی به عنوان نقاط قوت و جاذب در کنار امکان توسعه و اصلاح نهادهای مدیریتی، تقویت تبلیغات،تعامل و هم فکری بین مسؤولان منطقه تالش و سازمان های مرتبط با گردشگری و مردم و توسعه اکوتوریسم، از مهمترینرهیافت ها به منظور توسعه گردشگری این ناحیه تلقی می گردند .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.