مقاله بررسی تاثیرابعاد ویژه مارک تجاری فعالیت های پیشبردی و تصویرذهنی ازشرکت بروفاداری مشتریان با استفاده ازتکنیک تحلیل مسیر با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیرابعاد ویژه مارک تجاری فعالیت های پیشبردی و تصویرذهنی ازشرکت بروفاداری مشتریان با استفاده ازتکنیک تحلیل مسیر با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرابعاد ویژه مارک تجاری فعالیت های پیشبردی و تصویرذهنی ازشرکت بروفاداری مشتریان با استفاده ازتکنیک تحلیل مسیر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
تعداد صفحات: 9
چکیده:
هدف این مطالعه بررسی تاثیر ابعاد ویژه مارک تجاری تبلیغات و تصویر ذهنی ازشرکت بروفاداری مشتریان با استفاده ازتکنیک تحلیل مسیر است درجامعه آماری این پژوهش را مصرف کنندگان محصولات صوتی تصویری درشهرستان شیراز تشکیل میدهند با استفاده ازروش نمونه گیری ساده 200 نفر ازمشتریان لوازم صوتی تصویری انتخاب و با استفاده ازپرسشنامه اطلاعات کافی دریافت گردید پایایی سوالات پرسشنامه با استفاده ازالفای کرونباخ و روایی آن با استفاده ازتحلیل عاملی اکتشافی و تکنیک روایی سازه واگرا تایید شد به منظور پاسخ گویی به سوالات تحقیق ازتکنیک تحلیل مسیر نرم افزار لیزرل استفاده شده نتایج نشان داد که تمامی متغیرهای تحقیق اثرمعناداری بروفاداری مشتریان دارند.