مقاله مروری بر ادبیات بازاریابی رابطه ای وتاثیرآن بر وفاداری مشتریان با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مروری بر ادبیات بازاریابی رابطه ای وتاثیرآن بر وفاداری مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر ادبیات بازاریابی رابطه ای وتاثیرآن بر وفاداری مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در این مقاله سعی بر مرور مفاهیم و مدل های مربوط به بازاریابی رابطه ای می باشد، منظور از بازاریابی رابطه ای تمامی فعالیتهای بازاریابی که برای ایجاد، توسعه، حفظ روابط بلندمدت، وموفق با مشتریان انجام میگیرد است، هدف شرکتها از ایجاد رابطهبلندمدت با مشتریان کسب وفاداری آنهاست. امروزه برای بازاریابان، بازاریابی رابطه ای به عنوان برآورده کننده این هدف بسیارمهم رخ می نمایاند. بازاریابی رابطه ای موجب حفظ مشتریان موجود ودر طی یک کیفیت بالای ارتباطی اعتمادو رضایت آنها جلب و درنتیجه موجب وفاداری آنها می گردد. مشتریان وفادار با وجود عوامل محیطی و تبلیغات رقبا اقدام به خرید مجدد می کنند ودرحقیقت سودآوری شرکت را در بازار متلاطم امروزی تامین و تضمین می نمایند، این مقاله ضمن مطالعه تحقیقات گذشته وگردآوری اطلاعات از منابع معتبر، ارتباط بازاریابی رابطه ای را برروی وفاداری مشتریان بررسی می کند