تحلیل ارزش مشتریان با استفاده از روش هایبرنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و ویکور با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل ارزش مشتریان با استفاده از روش هایبرنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و ویکور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ارزش مشتریان با استفاده از روش هایبرنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و ویکور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مشتریان مهمترین سرمایه شرکت ها هستند و آنها باید روابط با مشتریان خود را به عنوان فرصت در نظر بگیرند. به منظور مدیریت ارتباطات با مشتریان، مدیران نیازمند به داشتن سیستم بازاریابی ارتباطی هستند. در این نوع بازاریابی عامل اصلی در شناخت و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان، ارزشی است که آنها برای سازمان دارند. بدون تحلیل ارزش، رتبه بندی و طبقه بندی مشتریان درآمدهای به دست آمده از همه مشتریان یکسان به نظر خواهد رسید. در گذشته روش هایی برای تحلیل ارزش مشتریان ارائه شده که مبتنی بر رگرسیون،هوش مصنوعی و یا روش های پیچیده ریاضی می باشند. این روش ها به دلیل نیاز به دانش و نرم افزارهای پیچیده ریاضی به سختی در دنیای واقعی کاربرد دارند. بنابراین هدف این تحقیق تحلیل ارزش، رتبه بندی، طبقه بندی و تشکیل هرم مشتریان شرکت صدف تجارت کار با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره می باشد. در گام اول درجه اهمیت یا وزن معیارها با استفاده از تصمیم گیری گروهی و به کارگیری پرسشنامه مقایسه زوجی و روش برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی بدست آمد و سپس تکنیک ویکور برای تعیین ارزشمشتریان استفاده شد چرا که علاوه بر رتبه بندی؛ طبقه بندی و تحلیل حساسیت نیز ارائه می دهد. مشتریان شرکت صدف تجارت کار در چهار بخش طبقه بندی شدند در نتیجه این شرکت باید مشوق های مناسب و تخفیفات یا خدمات ویژه ای برای مشتریان طبقات بالاتر درنظر بگیرد تا وفاداری آنها حفظ شود.