مقاله نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی گروه شغلی مالی و اقتصادی شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد بین المللی آم


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی گروه شغلی مالی و اقتصادی شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد بین المللی آموزشی ایزو 10015 با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی گروه شغلی مالی و اقتصادی شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد بین المللی آموزشی ایزو 10015 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی گروه شغلی مالی و اقتصادی شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد بین المللی آموزشی ایزو 10015 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی گروه شغلی مالی و اقتصادی شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد بین المللی آموزشی ایزو 10015 با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
تعداد صفحات: 18
چکیده:
تعیین نیازهای آموزشی اولین گام در برنامه ریزی آموزش کارکنان و در واقع نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخشی کارکرد آموزش است پژوهش حاضر به هدف نیازسنجی آموزشی کارشناسان ستادی (مالی و اقتصادی) شرکت خودروسازی سایپا با تاکید بر الزامات استاندارد آموزشی ایزو 10015 صورت پذیرفته است. بدین منظور تعداد 69 نفر از کارشناسان مالی و اقتصادی به صورت سرشماری و بر اساس شایستگی های شغلی هر پست در دو وضعیت موجود و مطلوب مورد استفاده قرار گرفته اند. شایستگی های شغلی بر اساس بانک اطلاعات شغلی اونت و همچنین مصاحبه با متخصصان هر شغل استخراج شده و داده های مربوط به نیازها با ابزار پرسشنامه محقق ساخته جمع آوری شده است پژوهش حاضر از نظر روش توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف تحقیق کاربردی می باشد نتایج آزمون T وابسته نشان می دهد که بین وضعیت موجود و مطلوب کارشناسان مالی و اقتصادی تفاوت معنی داری وجود دارد و سطح فعلی آموزش ها به طور معنی داری کمتر از سطح مطلوب می باشد . همچنین نتایج به دست آمده از بررسی تک تک سوالات پرسشنامه نشان می دهد که در پست های کارشناسان ، مالی و حسابداری ، دانش ساختار و محتوای زبان انگلیسی و در پست کارشناس عملیات بازرگانی ، مهارت آگاه بودن از عکس العمل دیگران و درک عکس العمل دیگران در مقابل اعمال ما به عنوان نخستین اولویت نیاز آموزشی به شمار می روند شایسته است آموزش شرکت خودرو سازی سایپا برای اثربخشی هر چه بهتر دوره های اموزشی خود اهداف آموزشی دوره ها را مطابق با نیازهای آموزشی کارشناسان مربوطه برنامه ریزی و طراحی کند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.