مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 7
چکیده:
در این مطالعه شناسایی عوامل وفادارساز مشتریان این بازار ها با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریع FRO در دست تحقیق قرار می گیرد. جامعه آماری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران می باشد حجم جامعه آماری نامحدود می باشد بااستفاده از جدول مورگان تعداد نمونه لازم 383 نفر ازمشتریان بانک بوده که پرسشنامه در بین 383 نفر توزیع شده است که 301 پرسش نامه کامل مورد بررسی قرار گرفته است .نمونه آماری بر اساس روش خوشه ای تصادفی تعیین شده است . جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه ای مشتمل بر مدل سازمان های پاسخگوی سریع می باشد. نتایج نشان می دهد هر یک از عوامل ششگانه مدل سازمان های پاسخگویی سریع بر میزان وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد مازندران موثر است. همچنین میزان تاثیر ابعاد مدل مذکور بر وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد مازندران متفاوت است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.