مقاله ارائه مدل مکان یابی گذرگاههای عرضی ایمن برای عابران پیاده با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه مدل مکان یابی گذرگاههای عرضی ایمن برای عابران پیاده با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل مکان یابی گذرگاههای عرضی ایمن برای عابران پیاده با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مکان یابی گذرگاههای عرضی ایمن برای عابران پیاده با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل مکان یابی گذرگاههای عرضی ایمن برای عابران پیاده با word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دومین کنگره ملی مهندسی عمران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

ایمنی عابرین پیاده درگذر از عرض معابر مختلف شهری درگرو مکان یابی صحیح گذرگاههای عرضی و امکان سنجی مناسب نوع گذرگاه است. در حال حاضر انتخاب نوع و محل گذرگاه عرضی همسطح یا غیر همسطح عموماً براساس قضاوت کارشناسی و یا با توجه به میزان تقاضای عبور صورت می گیرد. در حالیکه در کشورهای پیشرفته برای هر یک از انواع گذرگاهها ضوابط معینی در نظر گرفته شده است.در این کار مطالعاتی نخست مدل 2 PV که در کشور انگلستان برای مکانیابی گذرگاههای عرضی همسطح پیاده بکار می‌رود، از نظر انطباق با شرایط ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. در این راستا متغیرهای مدل شاملP حجم عبور پیاده در 4 ساعت اوج و V حجم عبور دو طرفه وسایل نقلیه در همان دوره اوج برای 30 گذرگاه همسطح و غیر همسطح اندازه گیری شد . اعمال مدل 108 ×2 و 10×1= 2 PV با توجه به آمار واطلاعات نشان داد که این مدل نتایج رضایت بخشی برای شرایط ایران ارائه نمی کند. لذا تلاش شد با توجه به مجموعه اطلاعات گذرگاههای هم سطح پیادهمقدار ثابت این مدل بنحوی تعیین گردد که پاسخگوئی شرایط شهرهای کشور باشد. بر اساس آنالیز اطلاعات مدلی به صورت 109× 5 و109 ×2=2 PV کالیبره شد و ضوابط مکان یابی بنحوی تعیین گردیدکه این مدل علاوه بر گذرگاه های همسطح بتواند گذرگاه های غیرهم سطح را نیز مشخص کند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.