مقاله تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول نظام آموزشی ایران از منظر آموزش حقوق شهروندی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول نظام آموزشی ایران از منظر آموزش حقوق شهروندی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول نظام آموزشی ایران از منظر آموزش حقوق شهروندی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول نظام آموزشی ایران از منظر آموزش حقوق شهروندی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول نظام آموزشی ایران از منظر آموزش حقوق شهروندی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
تعداد صفحات: 9
چکیده:
پژوهش حاضر با راهکار کتابخانه ای و با استفاده از دو روش تحلیلی استنتاجی و روش تحلیل محتوا و به منظور تعیین میزان مؤلفه های حقوق شهروندی در کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه اول انجام شد. نتایج نشان داد: بیشترین توجه به مؤلفه های حقوق شهروندی به کتاب تعلیمات مدنی پایه هفتم با 102 فراوانی 53/40 درصد اختصاص دارد. اگرچه در میزان توجه به مؤلفه های مختلف حقوق شهروندی در دوره متوسطه اول، تفاوت های نسبی وجود دارد. با این حال میزان توجه به مؤلفه های مذکور در کتاب های مورد نظر قابل قبول است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.