بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی گردشگری پایدار با رویکرد گردشگری ورزشی، سلامت و محیط زیست

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر به بررسی عوامل موثر در انتخاب مقاصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران در سال 1394 پرداخته است. هدف از این مطالعه بررسی عوامل موثر در انتخاب یک مقصد گردشگری و اهمیت هر یک از این عوامل است. عوامل مورد بررسی در این مطالعه عبارتند از عامل اقتصادی، عامل فرهنگی- اجتماعی، عامل جغرافیایی- طبیعی، عامل فردی، عامل سیاسی، عامل برنامه های آژانس های مسافرتی و سایر عوامل، که هر کدام از این عوامل شاخص های خاص خود را دارند و برای سنجش هر عامل با توجه به نظرات صاحبنظران از 5 شاخص استفاده شده است. متغیر وابسته تحقیق همان انتخاب مقاصد مسافرتی می باشد. جهت سنجش عوامل فوق از لحاظ تاثیرگذاری در انتخاب مقاصد مسافرتی از پرسشنامه استفاده شده است. نتایج بررسیها نشان می دهد که عامل جغرافیایی- طبیعی به عنوان مهمترین عامل تاثیرگذار در انتخاب مقاصد مسافرتی محسوب می شود و عوامل اجتماعی- فرهنگی، برنامه های آژانس، سیاسی ، اقتصادی، سایر عوامل و عوامل فردی به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.