بازارایرانی تجلی کالبدی مفاهیم اسلامی در شهر با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازارایرانی تجلی کالبدی مفاهیم اسلامی در شهر با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارایرانی تجلی کالبدی مفاهیم اسلامی در شهر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بازار بر اصل تبادل کالا و رفع احتیاجات مردم بوجود آمده است وقتی انسان ها در پی تکامل روش های تولید محصولات کشاورزی و صنایع دستی موفق به تولید محصول بیش از نیاز خود شدند به فکر مبادله آن با محصولات دیگر افتادند از همین زمان بود که نیاز به مبادله در جوامع انسانی شکل گرفت و متناسب با آن مکان و فضایی جهت نگه داری و انجام مبادلات بوجود امد بازار ایرانی فضایی شهریست که مفاهیم اسلامی در آن به منصه ظهور رسیده است تحقیق حاضر به دنبال بررسی بازار ایرانی و سیر تحول کارکردی و کالبدی آن بوده و با مطالعه ریخت شناسی بازار به دنبال کشف تاثیر مفاهیم اسلامی بر ساختار و کالبد بازار می باشد فرض اولیه بر این پایه استوار بود که بازار تحت تاثیر شرایط مختلف اقتصادی اجتماعی و ... که حتی می توان به دیدگاه دولت وقت نیز در این زمینه اشاره کرد قرار دارد نتایج حاصل نیز بیانگر این است که در هر دوره کالبد بازار تحت تاثیر مسائل مذهبی سیاسی و .. بوده و دچار تغییراتی اساسی می شده و از این ره تغییراتی در ساختار شهر نیز ایجاد می کرده است در نهایت نیز با مطالعه اسنادی بر روی نمونه موردی بازار اصفهان به تایید فرضیه تحقیق در رابطه با ساختار کالبدی و تحول کارکردی بازار اقدام شد