مقاله تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان در سازمان های ارائه دهنده خدمت با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان در سازمان های ارائه دهنده خدمت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان در سازمان های ارائه دهنده خدمت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1384
محل انتشار: چهارمین کنفرانس ملی مهندسی صنایع
تعداد صفحات: 11
چکیده:
در دنیای امروز با توجه به تکنولوژیهای جدید مطرح شده برنامه ریزی اسـتراتژیک بلندمـدت قابـل اجـرا نبـوده و سـازمانها در حـال تـدوین استراتژی بطور پیوسته و مستمر و اجرای آن در سازمانهای متحول شده و پویا می باشند . از طرفی خدمت دارای ماهیت خاصی است که آنـرا از کالا متمایز می کند و دارای قابلیتهای ویژه می باشد . سازمانهای ارائه دهنده خدمت بدلی ل ماهیت خدمت دارای ویژگیهایی می باشند کـه آن را از محصول متمایز می نماید .
عامل مهمی که در تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان مورد توجه می باشـد، شـناخت عوامـل مـوثر بـر رضـایت مـشتریان و ارائـه پیشنهادات مناسب جهت فروش بیشتر سازمانهای خدماتی می باشد . لذا مدیریت روابط با مـشتریان متـدولوژی و راهـی را کـه بـه رضـایت مشتری منجر می گردد، فراهم می نماید .
در این مقاله، با توجه به نقش مدیریت روابط با مشتریان در سازمانهای خدماتی، مدلی برای جهت گیری اسـتراتژی سـرویس ارائـه گردیـده است . در این مدل رضایت مشتری و محیط صنعت بعنوان عناصر اصلی در تدوین بروز استراتژی سرویس درنظر گرفته شده است .