کاربرد مدل آیدا در رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاربرد مدل آیدا در رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد مدل آیدا در رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
توسعه مطالعات رفتار مصرف کننده، نتیجه چرخش فلسفه بازاریابی از گرایش تولید و محصول به گرایش فروش و سپس گرایش بازاریابی است. عوامل دیگری در گسترش مطالعات رفتار مصرف کننده دخیل بوده اند که عبارتند از: سرعت زیاد معرفی محصولات جدید، چرخه های کوتاهتر عمر محصولات، افزایش جنبشهای حمایت از مصرف کنندگان و رشد بازایابی. این پژوهش به بررسی رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی محسن در فروشگاه های شهر تهران تمرکز دارد. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل آیدا و مبتنی بر چهار مولفه (جلب توجه، علاقه، تحریک تمایل و سوق دادن به خرید) استفاده شده است. برای بررسی توزیع داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنف، آزمون دوجمله ای جهت آزمون فرضیه های تحقیق و در نهایت نیز از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی تاثیر تبلیغات بر مولفه های رفتار مصرف کنندگان استفاده شده است.. همچنین سطح معنی داری آزمون فریدمن نیز نشان می دهد که بین میانگین رتبه مولفه های رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی محسن تفاوت معنی داری وجود دارد. و بیشترین میانگین رتبه، مربوط به سوق دادن به اقدام به خرید بوده است.