اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
پژوهش حافر که باهدف اثربخشی برنامه (p4c )مبتنی با رویکرد فرایندی بر، ماندگاری اجتماعی دانش آموزان پسر شهر بردسکن در سال تحصیلی 1395 - 1394 در درس تفکر و پژوهش صورت گرفته است که با در نظر گرفتن هدف های موجود در ان، از نوع تحقیق های نیمه آزمایش و از نوع پیش ازمون _ پس ازمون با استفاده از گروه کنترل به شمار می آید که برای این منظور از طریق روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای دو کلاس به طور تصادفی انتخاب شد 0 سپس به طور تصا د فی در دو گروه گواه وازماش قرار گرفتند. ( 25 نفر گروه گواه و 25 نفر گروه کنترل). داده ها به کمک نرم افزارSpss 19 و با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T مستقل و تحلیل کوواریانسی مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: برنامه p4cبا رویکرد فرایندی ب ر، ماندگاری اجتماعی دانش اموزان پسر پایه ششم تاثیر معنی داری دارد