اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی برنامه p4cمبتنی با رویکرد فرایندی بر، سازگاری اجتماعیدانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

پژوهش حافر که باهدف اثربخشی برنامه (p4c )مبتنی با رویکرد فرایندی بر، ماندگاری اجتماعی دانش آموزان پسر ‏شهر بردسکن در سال تحصیلی 1395 ‏- 1394 ‏در درس تفکر و پژوهش صورت گرفته است که با در نظر گرفتن ‏هدف های موجود در ان، از نوع تحقیق های نیمه آزمایش و از نوع پیش ازمون _ پس ازمون با استفاده از گروه کنترل ‏به شمار می آید که برای این منظور از طریق روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای دو کلاس به طور تصادفی ‏انتخاب شد 0 ‏سپس به طور تصا د فی در دو گروه ‏گواه وازماش قرار گرفتند. ( 25 ‏نفر گروه گواه و 25 ‏ نفر گروه کنترل). ‏داده ها به کمک نرم افزارSpss 19 و با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T مستقل و تحلیل کوواریانسی مورد ‏تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: برنامه p4cبا رویکرد فرایندی ب ر، ماندگاری اجتماعی دانش اموزان پسر پایه ‏ششم تاثیر معنی داری دارد ‏


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.