مقاله بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران) با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 12
چکیده:
امروزه بازاریابی داخلی به یکی از استراتژی های محوری بسیاری از شرکت های خدماتی مبدل گشته است.مقصود از بازاریابیداخلی این است که سازمان خدماتی باید به شیوه ای اثربخش به کارکنان آموزش های لازم را بدهد.اگر سازمانی خدمات خوبی بهکارکنان ارائه دهد، آنها را قادر می سازد تا شغلشان را خوب انجام دهند.هدف پژوهش بررسی میزان تاثیر عوامل مختلف بازاریابیداخلی برکیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتریان در شرکت بیمه ایران می باشد می باشد.این پژوهش دارای یک فرضیه اصلیو شش فرضیه فرعی می باشد.فرضیه اصلی این پژوهش عبارت است از:بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات رسانیکارکنان بیمه ایران رابطه معناداری وجود دارد.فرضیه های فرعی پژوهش نیز به بررسی رابطه عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیتخدمات رسانی کارکنان به بیمه گذاران می پردازد.جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان و مشتریان شرکت بیمه ایران درشهر تهران می باشد که تعداد آنها 410 نفر می باشد.محقق با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران تعداد 218 نفر به عنواننمونه آماری انتخاب و اقدام به توزیع پرسشنامه ها بین افراد نمونه و تجزیه و تحلیل داده ها خواهد نمود. در این پژوهش مقدارضریب پایایی )آلفای کرونباخ( در حجم نمونه 30 نفر محاسبه،که این مقدار در پرسشنامه های پرسنل 0874 و برای پرسشنامه هایمشتریان 0831 تعیین گردید. در انتها محقق پس از جمع آوری توزیع کامل و جمع آوری پرسشنامه ها و تجزیه و تحلیل آنها،اقدام به آزمون فرضیه ها، نتیجه گیری از آنها و ارائه پیشنهادات لازم خواهد کرد.