بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای خودروی داخلی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای خودروی داخلی با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای خودروی داخلی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای خودروی داخلی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای خودروی داخلی با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس ملی انرژی و توسعه پایدار

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

به منظور بررسی کاهش پسا متناسب با اثر تغییرات پارامتر های هندسی موثر بر ضریب پسای و تطبیق سیستم انتقال قدرت خودرو سواری ، در این پژوهش به صورت نظری و برای یک خودرو داخلی ، ابتدا روشهای مختلف کاهش پسا مشخص شده است و سپس میزان کاهش در ضریب پسا تعیین گردیده است. دراین راستا از روابط تجربی تعیین ضریب پسا ، منحنی های عملکردی خودرو ، نگاشت مصرف سوخت ویژه ترمزی موتور ، و چرخه های استاندارد استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که برای خودرو داخلی با تغییرات ضریب پسای ناشی از شعاع انحناء محل تقاطع شیشه جلو با ستون ، شعاع انحناء لبه قائم عقب خودرو و هم چنین زاویه شیشه عقب نسبت به افق می توان مقدار ضریب پسا را کاهش داد مراحل کاربردی نشان می دهد که در یک خودرو سواری با اثر تغییرات در پارامترهای هندسی مؤثر بر ضریب پسای خودروی پراید با مدل صبا و مشخصات هندسی ضریب پسا با توجه به منحنی مصرف ویژه سوخت ترمزی می توان به درصدی از کاهش در ضریب پسا دست یافت.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.