تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی از طریق ارتباطات شبکه تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادرات بر رشد صادرات شرکت های صادر کننده


برای دریافت اینجا کلیک کنید

تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی از طریق ارتباطات شبکه تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادرات بر رشد صادرات شرکت های صادر کننده زعفران مشهد با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی از طریق ارتباطات شبکه تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادرات بر رشد صادرات شرکت های صادر کننده زعفران مشهد با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی از طریق ارتباطات شبکه تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادرات بر رشد صادرات شرکت های صادر کننده زعفران مشهد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی از طریق ارتباطات شبکه تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادرات بر رشد صادرات شرکت های صادر کننده زعفران مشهد با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : ششمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

جهانی شدن بازارها، یکپارچگی اقتصاد جهانی، رقابت شدید، عدم اطمینان، ناپایداری محیط تجارت در سطح جهان الزامات نوینی را برای کشورهایی که علاقه مند به بقاء و رقابت در محیط پیچیده و ناپایدار اقتصاد جهانی هستند، پدید آورده اند شامل استفاده از ابزارها ،تکنولوژی ها و روش های جدید برای انجام فعالیت های تجاری از جمله صادرات است به این منظور تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتیبررشد بازار صادرات زعفران مشهد با توجه به دو متغیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات و شبکه کسب و کار تجارت بررسی می شود .در این راستا 7 فرضیه تبیین گردید که ارتباط متقابل قابلیت های بازاریابی اینترنتی و شبکه کسب و کار تجارت و در دسترس بودن اطلاعات صادراتبا رشد بازار صادرات زعفران مورد بررسی قرار گرفت . برای اجرای پژوهش از روش میدانی که با مطالعه کتابخانه ای ، استفاده و نمونه آماریشامل شرکت های عضو اتحادیه صادرکنندگان زعفران مشهدکه 64 شرکت برآورد شده و 113 نفر از صادرکننده گان و متخصصان طبق فرمول کوکران انتخاب شده اند و پرسشنامه بین آنها توزیع گردیده است. از تکنیک های کمی و کیفی آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است که نتایج حاصله از طریق نرم افزار لیزرل تجزیه و تحلیل شد و در نهایت تاثیر مثبت قابلیت بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار صادرات از طریق دو متغیر میانجی به اثبات رسید


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.