مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word :

مقاله مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1385 در پیک نور- علوم انسانی از صفحه 49 تا 56 منتشر شده است.
نام: مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن شهرستان نیشابور
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خلاقیت
مقاله موانع شخصی خلاقیت
مقاله دبیر تربیت بدنی
مقاله مشخصات فردی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی و مقایسه موانع شخصی خلاقیت بین دبیران تربیت بدنی به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و توسعه ورزش و سلامت دانش آموزان بود. 120 نفر از دبیران تربیت بدنی شهرستان نیشابور (73 مرد و 57 زن) به پرسشنامه فیفر پاسخ دادند. بر اساس نتایج این پژوهش، از نظر موانع شخصی خلاقیت، که توسط فیفر به شش گروه تقسیم شده اند، بین دبیران تربیت بدنی مرد و زن تفاوت معنی داری وجود ندارد. در هر دو گروه کمترین سهم در رابطه با موانع مرتبط با اعتماد به نفس و خطرپذیری مشاهده شد. بیشترین مشکل در دبیران مرد در رابطه با موانع مرتبط برای استفاده از تجزیه و تحلیل نظام یافته و در دبیران زن در رابطه با موانع مرتبط با محیط فیزیکی است. همچنین با بالا رفتن سن و یا سابقه تدریس، مشکل خلاقیت دبیران زن برای استفاده از مجردات ذهنی و امور انتزاعی افزایش می یابد. در مورد مردان هر چه سابقه تدریس بالاتر می رود، موانع مرتبط با موفقیت کاری سهم بیشتری می یابند و نیز بالا رفتن سن و سابقه تدریس باعث افزایش و مدرک تحصیلی موجب کاهش آن دسته از موانع که به اعتماد به نفس و خطرپذیری مرتبط اند می شود. سن و سابقه کاری سهم موانع مرتبط با محیط فیزیکی را نیز در دبیران مرد افزایش می دهد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.