بررسی کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز و عادی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز و عادی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز و عادی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف این پژوهش بررسی کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دیرآموز وعادی می باشد. در این پژوهش 05 دانش آموز دختر 01 05 ساله با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب - و مورد مطالعه قرار گرفتند. فرضیه تحقیق عبارت از اینبود بین کارکردهای اجرایی دانش آموزان دیرآموز و عادی تفاوت معناداری وجود دارد. برای شناسایی دانش آموزان دیرآموز از آزمون هوش ریون استفاده شد و برای مقایسه کارکردهای اجرایی دو گروه، آزمون های تکالیف رنگ واژه استروپ، تکالیف فراخنای حروف ارقام استفاده شد. برای تحلیل داده ها آزمون تحلیل واریانس یک طرفه بکار برده شد. یافته های مطالعه نشان دادند که دانش آموزان دیرآموز و عادی در کارکردهای اجرایی تفاوت معناداری دارند و دانش آموزان دیرآموز در مؤلفه های کارکردهای اجرایی مانند سازماندهی، حافظه فعال و بازداری پاسخ عملکرد پایینی نشان دادند. بنابراین بنظر میرسد دانش آموزان دیرآموز در کارکردهای اجرایی کاستی و نقص بیشتری دارند و به >5/ همین دلیل عملکرد تحصیلی پایین تری نسبت به کودکان عادی دارند) 50 p .)