مقاله توسعه گردشگری ایران در گرو خلاقیت با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله توسعه گردشگری ایران در گرو خلاقیت با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه گردشگری ایران در گرو خلاقیت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه گردشگری ایران در گرو خلاقیت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه گردشگری ایران در گرو خلاقیت با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 16
چکیده:
گردشگری مجموعه تغییرات مکانی انسانها و فعالیتهایی منتج از آن تعریف شده است. خلاقیت، پیدایی و تولید ایده، اندیشه و فکری نو و البته نوآوری، عملی ساختن آن ایده و فکر است. امروزه خلاقیت محور تحصیلات مدرسه ای تا دانشگاه، کارآفرینی، تولیدات صنعتی و همه چیز است. نسل اول یعنی «گردشگری ساحل» (سفر اوقات فراغت و استراحت) و نسل دوم یا گردشگری فرهنگی (متمایل به فرهنگ و موزه ها) اکنور در حال انقراض هستند. خلاقیت در واقع نسل واپسین گردشگری نیز آمیخته با خلاقیت شده و ادبیات نوینی به این صنعت وارد کرده است. «گردشگری خلاق» با شعار «موزه های کمتر، میدان های بیشتر» بر انجام فعالیت های تجربی و تعامل عمیق تر با زندگی واقعی فرهنگی در شهرها تمرکز می کند. خلاقیت به شهر مقصد گردشگری اجازه میدهد تا مزایای رقابتی نسبت به جاهای دیگر پیدا کند. محصولات خلاقانه، کارآفرینها و افرادی را از بخشهای فرهنگی جذب نماید. این شیوه ی گردشگری، به گردشگر خلاق امکان می دهد با «درستگاری» در محیط پیرامون خود و ادراک عمقی، عاطفی و عملی، اتمسفر مقصد را با ادراک همدلانه لمس نماید. لذا می توان تعبیر «گردشگری پژوهشی» را برای گردشگری خلاق به کار برد. در گردشگری خلاق باید گردشگر را به مثابه ی یک شهروند قلمداد کرد و واژه ی «گردشگر – شهروند» را تعریف نمود. گردشگری خلاق، به دلیل رابطه ی دوطرفه ای که بین تولیدکننده و مصرف کننده می گذارد، یک معنای افزایش سرمایه اجتماعی و عقلانی است، هم برای گردشگر و هم برای ارائه دهندگان محلی. توسعه دغدغه و نیاز امروزین جوامع است. شومپیتر، آن را تغییرات زندگی اقتصادی در اثر عوامل درونزا که عمدتاً ابداع و ابتکار را در برمیگیرد، میداند. روش این پژوهش با توجه به ماهیت مسئله مورد مطالعه، و نیاز به دادههای متنوع کمی و کیفی، روش توصیفی – تحلیلی است و از روش اسنادی برای کسب اطلاعات، استفاده شده است. 34 شهر در سراسر جهان و در هفت رشته خلاق عضو شبکه شهرهای گردشگری خلاق و جذب کننده «گردشگر – شهروندان» هستند. جوان ترین شهرهای گردشگری خلاق جئونجو در کره، پکن در پین و نورویچ در انگلستان هستند که در سال 2012 به این جرگه پیوسته اند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.